تصویر روز: همانگونه که شکل گیری نگرش نسبت به یک موضوع و یک پدیده در یک فرد و جامعه مشمول زمان و تاثیر مولفه های مستقیم و غیر مستقیم در فرد ، جامعه و گروه می شود، تغییر آن نیز مستلزم بهره گیری و نقش آفرینی عناصر متفاوت در یک بازه زمانی است.
تغییر نگرش مدیران و کارکنان نسبت به روابط عمومی مستلزم تحلیل واقع بیینانه و عالمانه و آگاهانه از سوی متخصصان و صاحب نظران روابط عمومی نسبت به وضع موجود روابط عمومی و تبیین و تشریح نقاط ضعف و قوت آن از یک سو و انطباق و ارتباط این وضعیت با نوع نگرش مدیران و کارکنان و در نهایت اتخاذ یک راهکار اجرایی هدفمند برای تغییر و بهبود و اصلاح می باشد.
قدر مسلم رویکرد و کار کرد روابط عمومی اگر مبتنی بر علم، آگاهی، دانایی و توانایی در سایه حمایت منطقی مدیران ارشد فهیم باشد و اثر این قابلیت و ظرفیت در سطح سازمان برای مدیران و کارکنان ملموس و برای مردم جامعه مشهود باشد زمینه ساز تغییر نگرش و باور پذیری بیشتر به صورت سیستماتیک می شود.
سعید معادی
نائب رئیس هیات مدیره انجمن متخصصان روابط عمومی
دیدگاهتان را بنویسید