maadei

روش تغییر نگرش کارکنان نسبت به روابط عمومی

تصویر روز: همانگونه که شکل گیری نگرش نسبت به یک موضوع و یک پدیده در یک فرد و جامعه مشمول زمان و تاثیر مولفه های مستقیم و ‌ غیر مستقیم در فرد ، جامعه و گروه می شود، تغییر آن نیز مستلزم بهره گیری و نقش آفرینی عناصر متفاوت در یک بازه زمانی است.

تغییر نگرش مدیران و کارکنان نسبت به روابط عمومی مستلزم تحلیل واقع بیینانه و عالمانه و آگاهانه از سوی متخصصان و صاحب نظران روابط عمومی نسبت به وضع موجود روابط عمومی و ‌ تبیین و تشریح نقاط ضعف و قوت آن از یک سو و انطباق و ارتباط این وضعیت با نوع نگرش مدیران و کارکنان و در نهایت اتخاذ یک راهکار اجرایی هدفمند برای تغییر و بهبود و اصلاح می باشد.

قدر مسلم رویکرد و کار کرد روابط عمومی اگر مبتنی بر علم، آگاهی، دانایی و توانایی در سایه حمایت منطقی مدیران ارشد فهیم باشد و اثر این قابلیت و ظرفیت در سطح سازمان برای مدیران و کارکنان ملموس و برای مردم ‌ جامعه مشهود باشد زمینه ساز تغییر نگرش و باور پذیری بیشتر به صورت سیستماتیک می شود.

 

سعید معادی

نائب رئیس هیات مدیره انجمن متخصصان روابط عمومی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *