
تصویر روز: معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: باتوجه به افزایش مجدد شیوع بیماری کرونا، مشتریان از طریق بسترهای آنلاین و غیرحضوری پیگیر نیازهای خود در معاونت فروش سایپا باشند.
به گزارش تصویر روز حسین کاظمی طرقی افزود: گروه خودروسازی سایپا از ابتدای شیوع بیماری کرونا در کشور، با ایجاد فضا و فرصت مراجعه غیرحضوری مشتریان به معاونت بازاریابی و فروش، مسائل و مشکلات آنان را مورد پیگیری قرار داد.
به گفته وی در حال حاضر این بسترها همچنان فعال هستند و نیازی به مراجعه حضوری مشتریان به این معاونت وجود ندارد.
کاظمی تصریح کرد: با توجه به اخطارهای جدید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درخصوص افزایش شیوع کرونا، از مشتریان خود می خواهیم از ظرفیتهای غیرحضوری ایجاد شده، برای پیگیری مسائل و رفع مشکلات خود استفاده کنند.
معاون بازاریابی و فروش سایپا تاکید کرد: این اقدام با هدف حفظ سلامت مشتریان و بهبود و تسریع در پاسخگویی این معاونت صورت میگیرد.
مطالب مرتبط

سایپا هیچ درخواستی برای تاخیر در خصوصی سازی نداشته است
28 اردیبهشت 1404
اعلام شرایط فروش گروه خودرو سازی سایپا به مناسبت سوم خرداد
27 اردیبهشت 1404
تداوم رشد ارزش سهم سایپا بعد از بازگشایی نماد
23 اردیبهشت 1404
آغاز پیشفروش نقدی سایپا ۱۵۱ از امروز
22 اردیبهشت 1404
نماد خساپا بازگشایی شد/ ۶۱.۵ درصد رشد ارزش سهم در روز اول بازگشایی
17 اردیبهشت 1404
دیدگاهتان را بنویسید