تصویر روز: گروه مشاوره اداره کل غرب تهران و کارکنان ارتباطات مردمی پیشقراول و طلایهداران طرح ملی 3070 هستند و با حضور درخشان خود نقش تعیینکنندهای در توسعه آن دارند.
به گزارش تصویر روز حسین امیریگنجه، مدیر کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ که در نشست هماندیشی با گروه مشاوران و کارگروه طرح ملی 3070 سخن میگفت، افزود: با اجرای طرح 3070 در سازمان تامین اجتماعی قرار است تا بهمن ماه سال جاری، بخش مهمی از فرایندهای ارائه خدمات در این سازمان غیرحضوری میشود.
وی افزود: با غیرحضوری شدن 30 خدمت از 96 میلیون مراجعه حضوری، بیش از 70 میلیون بار مراجعه در سال کاسته خواهد شد.
امیریگنجه با اشاره به طرح 3070 آن را طرحی مهم و تحولگر در توسعه سازمان تامین اجتماعی دانست و افزود: با اجرای این طرح برای استفاده از بسیاری خدمات و انجام بخش عمده امور بیمهای، نیاز به مراجعه حضوری بود و این تحول بزرگ در ارائه خدمات به جامعه 44 میلیون نفر تاثیر و پیامدهای مثبت اجتماعی، فرهنگی و روانی بسیاری در پی خواهد داشت.
مدیر کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ با اشاره به سیر تحولات تاریخی در سازمان، تاثیرگذاری و پیامدهای ویروس کرونا و واکاوی اهمیت اجرای طرح 3070 در آینده را مورد بررسی قرار داد و گفت: بی شک استقرار طرح 3070 منشا تحول بسیاری در سطح سازمان و در نزد مخاطبان آن میباشد و هرچه سازمان تامین اجتماعی در کارهای زیربنایی، موفقتر عمل کند، چشمانداز و آینده درخشانتری پیش روی کارکنان و مخاطبان خواهد داشت.
امیریگنجه نقش مشاوران در راهبری و هدایت امور طرح 3070 در شعب را بسیار اثرگذار و تعیینکننده توصیف نمود و گفت: فضای کار مشاوران به دو محیط درون و برون از شعب تقسیم میگردد و شما عزیزان وظیفه دارید در قدم اول ضمن تعامل، واکاوی و آگاهسازی طرح 3070 در داخل شعبه؛ همافزایی طرح در نزد همه کارکنان را نیز توسعه دهید و در گام بعدی برقراری ارتباط و تعامل سازنده با انجمنها، کانون، تشکیلات بیمهشدگان، بازنشستگان و کارفرمایان، کارگاههای بزرگ و… جهت آگاهسازی و اثربخشی این طرح ملی میباشد که نقش تعیینکنندهای در اهداف سازمانی دارد.
مدیر کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ تاکید کرد: نقش مشاوران و کارکنان ارتباطات مردمی در توسعه طرح ملی 3070 بسیار حساس و همچون وصول مطالبات پراهمیت است.
شایان ذکر است پس از دستور دکتر سالاری، مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی مبنی بر اجرای طرح 3070؛ از سوی امیریگنجه، مدیر کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ؛ کارگروه ستادی در اداره کل غرب تهران بزرگ با حضور لقمان شوقی، رئیس اداره نظارت و کنترل مصارف، رضا عربسرخی، رئیس اداره روابط عمومی و امور فرهنگی، حسن فریدی، سرپرست مرکز ارتباطات مردمی، مجید حقی، سرپرست اداره آمار و فناوری اطلاعات و مهرناز مرادی، کارشناس متخصص آمار و فناوری اطلاعات تشکیل شد و پس از تعطیلات یک هفتگی کرونا از روز شنبه مورخ 15/9/1399 درکلیه شعب و با حضور مشاوران میز خدمت غیرحضوری راهاندازی گردید و به بهرهبرداری رسید.
دیدگاهتان را بنویسید