
تصویر روز: شرکت بیمه معلم قصد دارد با هدف معرفی خدمات خود بهعنوان برندی مسئولیتپذیر، دارای ساختار و حساس به شرایط جامعه در ذهن مخاطب جایگاهسازی کند.
برندی در صنعت بیمه که حواسش [به مخاطب] هست و از او مراقبت میکند.
• مراقبت میکند تا کامی تلخ نشود و اگر تلخ شد، تلخ نمانَد!
• حوادث با اینکه قابل پیشگیریاند، اما قابل پیشبینی نیستند…
• حوادث تلخند و در صورت بروز حادثه، این بیمهها هستند که تلخی حادثه را بیاثر و مشکلات پس از آن را، کمرنگ میکنند.
• بیمه عاملی است که تلخی «ربودن» را به حمایتی از جنس «بودن» تبدیل میکند و اضطراب «بدبیاری» را به آرامشی از جنس «یاری» و سختی «درماندگی» را به شیرینی «درمان» پیوند میزند.
با بیمه مشکلات کمرنگ میشوند ،،،
نوشته قبلی رتبه اول بیمه مرکزی در ارایه خدمات الكترونیك
نوشته بعدیرونمایی از سامانه صدور بیمه نامه توسعه تعاون
مطالب مرتبط

به یاد «حمید طلیمی» خبرنگار باسابقه
14 تیر 1404
فرودگاههای اصفهان و تبریز بهزودی باز میشوند
13 تیر 1404
اعلام تحریم های جدید آمریکا علیه ایران
12 تیر 1404
دیدگاهتان را بنویسید