police.4

افزایش ترافیک پایتخت با لغو طرح ترافیک

تصویر روز: پیگیری برای تامین واکسن کرونا برای ماموران پلیس، افزایش حجم ترافیک پایتخت در اولین روز از لغو طرح ترافیک ، افزایش ۱۵ درصدی تعداد شعبات اخذ رای در تهران و تاکید بر حمایت پلیس از مالباختگان در تجمعات صورت گرفته از جمله مهمترین محورهای سخنان امروز رئیس پلیس پایتخت بود.

 سردار حسین رحیمی در حاشیه یازدهمین مرحله از اجرای طرح رعد که پیش از ظهر امروز در مقر ستاد فاتب اجرا شد با اشاره به تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا برای لغو ترافیک در پایتخت گفت: این موضوع به پیشنهاد و با درخواست پلیس انجام شد تا بلکه بتوان با کمک آن از حجم تراکم جمعیت در ناوگان حمل و نقل عمومی کاسته شود گرچه این موضوع زحمات پلیس را افزایش خواهد داد اما اولویت ما سلامت مردم است.

وی در مورد وضعیت اجرای طرح منع تردد شبانه در شبهای قدر نیز گفت: تنها در شبهای نوزدهم و بیست و یکم و بیست سوم ماه رمضان و برای این که مردم به عبادات خود در این شب برسند طرح منع تردد از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد استثنائا اجرا نخواهد شد.

وی در پاسخ به پرسش ایسنا درباره وضعیت ترافیکی پایتخت در نخستین روز از لغو طرح ترافیک، اظهار کرد: هنوز آمار دقیقی در این خصوص نگرفته ایم اما قطعا میزان ترافیک افزایش پیدا کرده است اما به هر حال برای اینکه تراکم جمعیت در ایستگاههای مترو و اتوبوس کمتر شود، اقدام مناسبی است.

به گزارش ایسنا ، رحیمی درباره ی این که آیا طرح کاهش آلودگی هوا یا زوج و فرد سابق نیز لغو شده است گفت: هم طرح ترافیک و هم این طرح نیز به مدت یک هفته لغو شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *