دو انتصاب جدید در صندوق تامين خسارت هاي بدني

تصویر روز: زمان براي ايفاي ماموريت ها و خدمات هيچگاه نامحدود نيست و بايد به گونه اي رفتار کنيم که در اين زمان محدود، با کيفيت ترين خدمات را به ملت شريف ايران ارائه دهيم.

به گزارش روابط عمومي صندوق تامين خسارت هاي بدني، مهندس مجيد بهزادپور که در آيين تکريم ومعارفه معاون اداري،مالي و برنامه ريزي صندوق تامين خسارت هاي بدني سخن مي گفت با اعلام اين مطلب افزود: خدمت رساني به مردم مظلوم و قشر آسيب پذير جامعه، موهبتي است که خداوند به خادمان اين صندوق عطا فرموده که بايد از اين فرصت بزرگ، بهره برداري کنيم.
مدير عامل صندوق تامين خسارت هاي بدني از عملکرد آقاي کيا مشهدي در مدت تصدي مسئوليت معاونت اداري ، مالي و برنامه ريزي صندوق تقدير و تشکر کرد و براي ايشان در مسئوليت هاي بعدي آرزوي موفقيت روز افزون نمودند.

وي در ادامه از آقاي محمد حسين فلاحتکار به عنوان مديري با تجربه و متعهد ياد کرد و عنوان داشتند: تجارب ايشان در طول دوران تصدي مسئوليت توسعه سرمايه انساني و پشتيباني در نهاد ناظر صنعت بيمه و ساير مسئوليت ها از توان بالاي ايشان حکايت دارد که اميدوارم در سمت جديد نيز منشا تاثير و تحول در اين صندوق باشند.

در ادامه اين نشست، آقاي محمد حسين فلاحتکار با قدرداني از حسن نظر و اعتماد مديرعامل و اعضاي محترم هيات نظارت ضمن قدرداني از مديران ادوار گذشته و آقاي مشهدي با عنايت به جايگاه حوزه اداري ، مالي و برنامه ريزي صندوق بيان داشتند که با لطف خداوند و همراهي همکاران با طراحي يک برنامه منسجم اداري و مالي در چارچوب مقررات نسبت به انجام وظايف محوله اقدام خواهم نمود.
وي خاطرنشان کرد: با تهيه سند نيروي انساني، امر سطح بندي همکاران و کيفيت ارتقاي جايگاه شغلي آنان با وسواس بيشتري ادامه خواهد يافت.
آقاي فلاحتکار از ضرورت اصلاح آيين نامه هاي مرتبط با حوزه منابع انساني خبر داد و اظهار داشت: در کنار توجه ويژه به منابع انساني بايد در بخش سرمايه گذاري منابع و هدايت آن به سمت بهره وري مناسب با راهبري مديرعامل محترم صندوق، اهتمام بيشتري صورت خواهد گرفت.

وي مهمترين دارايي هر سازمان را نيروي انساني آن سازمان دانست و تاکيد بر حفظ شان و کرامت همکاران ، آموزش و توانمند سازي ايشان و رفع چالشها را در چهارچوب قوانين مقررات موجب ايجاد بهره وري و ارائه خدمات هر چه مطلوب تر به ارباب رجوع براي همکاران دانست .
معاون اداري،مالي و برنامه ريزي صندوق در پايان با تاکيد بر اصلاح فرآيندهاي اداري استقرار نظام بودجه ريزي مبتني بر عملکرد، ساماندهي دارايي ها و بکارگيري ابزار نوين اداري براي انجام هر چه بهتر وظايف تاکيد کرد .

گفتني است محمد حسين فلاحتکار پيش از اين در سمت هاي تخصصي در حوزه هاي سرمايه انساني و پشتيباني ، اداري مالي ، آموزشي و کارشناس ارشد بيمه در دستگاههاي اجرايي کشور نظير بيمه مرکزي جمهوري اسلامي ، بانک مرکزي جمهوري اسلامي ، سازمان بازرسي و نظارت وزارت بازرگاني و وزارت تعاون سابقه مديريتي دارد.

در پايان اين جلسه با اهداء لوح تقدير توسط مهندس بهزاد پور از خدمات آقاي کيا مشهدي قدرداني گرديد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *