ccd45875 7a2d 42f6 a1e5 1e85ce6798f6

تقدیر از مدیرعامل گروه صنعتی دانزه

تصویر روز: فرماندار رودبار با اشاره به اینکه اقتصادی سازی زیتون و پیوند آن با صنعت گردشگری، گفت: توجه به این بخش می تواند اقتصاد رودبار را شکوفا کند.

به گزارش تصویر روز به نقل از مهر، هوشنگ عباسقلی زاده در مراسم تجلیل از تولیدکننده برتر حوزه کشاورزی استان گیلان، با اشاره به ظرفیت‌های ارزشمند شهرستان رودبار در بخش کشاورزی بویژه زیتون، اظهار کرد: نگاه به زیتون باید اقتصادی سازی و سودآور باشد.

عباسقلی زاده به اقدامات ارزشمند یکی از گروه‌های صنعتی و دانش بنیان در زمینه زیتون و فرآورده‌های آن اشاره و بیان کرد: این گروه نوآوری‌های خوبی در زمینه زیتون ایجاد کرده که می‌تواند صنعت زیتون در شهرستان را متحول کند.

وی با بیان اینکه دنیا بر مدار نوآوری و بهره گیری از فناوری‌های روز حرکت می‌کند، افزود: این گروه صنعتی که به عنوان تولیدکننده برتر در بخش کشاورزی در سطح استان شناخته شده می‌تواند با ابداعات و نوآوری‌های منحصر به فرد پرچم دار تولید زیتون در کشور باشد.

فرماندار رودبار با اشاره به اهمیت و جایگاه گردشگری در دنیای امروز، تصریح کرد: پیوند دو صنعت زیتون و گردشگری می‌تواند اقتصاد رودبار را شکوفا کند و این مهم تحقق پذیر است.

عباسقلی زاده با بیان اینکه زیتون صنعت سودآوری است، گفت: شناسایی ظرفیت‌های اقتصادی سازی زیتون می‌بایست در دستور کار قرار گیرد تا مردم شهرستان رودبار در این بخش منتفع شوند.

وی ادامه داد: اقتصادی سازی زیتون و پیوند آن با صنعت گردشگری می‌تواند بخش اعظمی از مشکلات اشتغال و اقتصاد منطقه را رفع کند.

دانزه به صنعت زیتون روح تازه ای بخشید

مدیر ترویج جهاد کشاورزی استان گیلان در این مراسم با اشاره به برگزاری مراسم تجلیل از تولیدکنندگان برتر استانی در بخش کشاورزی در سنوات گذشته، اظهار کرد: دو سالی است که بخاطر شرایط کرونا و حساسیت‌های موضوع، همایش تجلیل از تولیدکنندگان استانی را به صورت محدود و شهرستانی برگزار می‌کنیم.

حمید منشی زاده از تجلیل ۱۶ تولیدکننده استانی و ۷ تولیدکننده ملی در بخش کشاورزی در گیلان خبر داد و بیان کرد: قدردانی از زحمات تولیدگران بخش کوچکی از تحقق شعار سال بوده و برای تحقق این امر نباید از هیچ کوششی دریغ کنیم.

وی اضافه کرد: حمایت از تولید کنندگان فقط نباید با این همایش‌های تجلیل خلاصه شود و می‌بایست از تمام ظرفیت‌های این عزیزان در بخش‌های مختلف بهره گرفت.

مدیر ترویج جهاد کشاورزی گیلان، توانمندی‌های این گروه صنعتی را در بخش زیتون و روغن زیتون ارزشمند توصیف کرد و یادآور شد: این مجموعه دانش بنیان صنعتی توانسته با ابتکار و نوآوری در بخش فرآورده‌های زیتونی، به این بخش روح تازه ای ببخشد.

در پایان از «غفار علیزاده» مدیرعامل گروه صنعتی دانزه به عنوان تولیدکننده برتر استانی در بخش کشاورزی تجلیل به عمل آمد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *