• تاکید مدیرعامل بیمه ایران بر افزایش سودآوری شرکت

    تصویر روز:  مدیر عامل بیمه ایران در تشریح اهداف و برنامه‌های در دست اقدام و آتی شرکت برای مدیران ستادی و اجرایی استان ها، بر حمایت خود از ایده پردازان ایده های بکر و ناب و برنامه‌ها و اقداماتی که منجر به تقویت کیفیت عملکرد فنی شبکه نمایندگی ها و افزایش سودآوری بیمه ایران از طریق بهبود سرمایه گذاری ها در بازار سرمایه شود، تاکید کرد.
    سید مجید بختیاری در سومین نشست شورای مدیران بیمه ایران که با حضور معاونان و مدیران کل ستادی، با رعایت پروتکل های بهداشتی و مدیران و معاونان بیمه ایران استان های کشور به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، در سخنانی به تشریح ویژگی های ایده ناب پرداخت و اضافه کرد: ایده ناب باید بدون خود سانسوری و با دوری از تشریفات و ادبیات خاص اداری، با صراحت بیان شده و قابلیت اجرایی داشته باشد و به این دو سوال اساسی پاسخ دهد که چه مشکلی را حل می کند و چه بهبودی در شرکت ایجاد خواهد کرد.

    وی در ادامه با اشاره به اینکه شبکه فروش و نمایندگی ها بیمه ایران در سراسر کشور از اهمیت ویژه و حیاتی برخوردار است و بیشتر وقت خود را به همراه سرپرست معاونت حقوقی و هماهنگی امور استانها، شعب و نمایندگی های بیمه ایران به تامین نیازمندی های شعب و استان ها و تعامل سازنده با آنها از نزدیک خواهد پرداخت، گفت: استان ها باید با توجه به رویکردهای جدید شرکت در سال ۱۴۰۰، ضمن صیانت از سهم قانونی خود از بازار بیمه استان، نسبت به ارتقای سطح کیفیت فنی پرتفوی استان نیز کوشا باشند و این موضوع در فضای رقابتی با افزایش کیفیت خدمات و با حضور جدی و از طریق نوآوری و خلاقیت در بازار رقابتی محقق خواهد شد.

    در ادامه این نشست تخصصی، آقایان صفرزاده معاون فنی، اسماعیلی معاون برنامه ریزی و نوآوری، داورپناه معاون توسعه مدیریت و منابع، فراشیانی سرپرست معاونت حقوقی و هماهنگی امور استانها، شعب و نمایندگی ها و نیز مدیران کل ستادی و استان‌های بیمه ایران در سخنانی کوتاه به تشریح برخی از مهمترین برنامه ها، مسائل و مشکلات و اقدامات در دست اجرا و آتی حوزه های ذیربط پرداختند.

    از جمله موضوعات عنوان شده در این جلسه که به منظور هم اندیشی و بحث و بررسی پیرامون «رویکردهای سال ۱۴۰۰ بیمه ایران» برپا شده بود، می‌توان به مواردی چون: لزوم تفویض اختیارات بیشتر به شعب و اداره‌های کل استان ها، ضرورت تسریع در اجرای برنامه های مرتبط با تکمیل و اصلاح ساختارهای دیجیتال و دستیابی به تجارت هوشمند، نوسازی و بازسازی سریع تر ساختمانهای قدیمی شعب، افزایش تعداد ارزیابان خسارت به ویژه در بخش درمان و خودرو، درخواست افزایش سقف حواله های پرداخت الکترونیکی خسارات، ضرورت حمایت تمام جانبه از حوزه منابع انسانی، ایجاد تغییر و تحول اساسی در فروش بیمه های زندگی و لزوم احداث پایانه های پرداخت خسارت در مناطق کم برخوردار و شهرستان های پر جمعیت اشاره کرد.

  • ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *