emarat

صدور ویزای امارات برای مردان مجرد زیر 50 سال

تصویر روز: (حمید طلیمی) رییس اتاق بازرگانی ایران و امارات اعلام کرد: صدور ویزا برای مردان مجرد زیر 50 سال مجددا آغاز شده است.

 دکتر فرشید فرزانگان در گفت و گوی اختصاصی باسایت خبری تصویر روز با بیان این مطلب افزود:به منظور توسعه مناسبات دو کشور ایران و امارات ، اخیرا مقامات دو کشور دیدار های مثبتی با یکدیگر داشته اند. در دیدار مقامات دو کشور تسهیل گری های خاصی نیز در حوزه صدور ویزا صورت گرفته است.

به گفته وی تنها موضوعی که در حال حاضر در خصوص صدور ویزا وجود دارد محدودیت های کروناست که این موضوع از سوی دو کشور اعمال می شود. در غیر این صورت مشکل سیاسی خاصی در خصوص صدور ویزا وجود ندارد.

صدور مجدد ویزا برای مردان مجرد زیر ۵۰ سال

وی گفت: اخیرا در خصوص صدور ویزا برای آقایان مجرد زیر ۵۰ سال محدودیت هایی اعمال شده بود که خوشبختانه این محدویت نیز اخیرا برطرف شده است.

به گفته وی در حال حاضر محدودیتی برای صدور ویزا برای مردان مجرد زیر ۵۰ سال وجود ندارد و هم اکنون برای این افراد ویزا صادر می شود.

شایان ذکر است مدتی قبل کشور امارات متحده عربی با هدف کنترل شیوع ویروس کرونا، قوانین جدیدی را برای ورود مسافران در نظر گرفته بود. از جمله این قوانین ممنوعیت ورود آقایان زیر ۵۰ سال، تنها به شرط تاهل و تنها در صورتی که همراه با همسر خود برای دریافت ویزا اقدام کنند بود که این اقدام امارات با واکنش‌های مختلف کاربران در فضای مجازی همراه شده بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *