farahani.1

مصوبه جدید ستاد کرونا درباره بازگشایی مشاغل

تصویر روز: رئيس اتاق اصناف تهران پيرامون محدوديت هاي ضد کرونايي در تهران اظهار داشت: با رايزني هاي صورت گرفته با استاندار تهران و ستاد ملي مديريت کرونا در يک هفته اخير، خوشبختانه امروز در ستاد ملي فعاليت گروه هاي شغلي يک و دو از شنبه ۱۸ ارديبهشت مصوب گرديد.

به گزارش تصویر روز بنابراين در شهر تهران گروه شغلي ۱ و ۲ مي توانند هفته آينده با رعايت پروتکل هاي بهداشتي فعاليت نمايند و گروه هاي شغلي ۳ و ۴ همچون هفته هاي گذشته تعطيل هستند و به هيچ وجه امکان فعاليت را ندارند.

قاسم نوده فراهاني با بيان اينکه بازار بزرگ تهران و پاساژها از شنبه هفته آينده بازگشايي و مجاز به فعاليت خواهند بود، افزود: تمديد تعطيلي صنوف گروه هاي شغلي ۳ و ۴ از شنبه ۱۸ ارديبهشت ماه آغاز و تا جمعه ۲۸ ارديبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

فراهاني با اشاره به وضعيت سخت اقتصادي صنوف اظهار داشت: با جلسات متعددي که با مسئولان مربوطه برگزار نموديم و بيان شرايط موجود و توانايي رعايت کامل پروتکل ها توسط اصناف، توانستيم ايشان را متقاعد به فعاليت اکثريت اصناف نماييم.

وي در خصوص رعايت پروتکل هاي بهداشتي در واحدهاي صنفي گفت: دغدغه اصلي تمامي اصناف سلامت جامعه ميباشد و در اين مرحله نيز با تشديد رعايت پروتکل هاي بهداشتي توسط واحدهاي صنفي، هم رونق اقتصادي در صنوف ايجاد ميگردد و هم اصناف با تمام توان همچنان در مديريت بيماري کرونا همراهي خواهند نمود.

رئيس اتاق اصناف تهران در پايان تاکيد کرد: واحدهاي بازرسي اتحاديه هاي صنفي و اتاق اصناف تهران نظارت مجدانه بر رعايت پروتکل هاي بهداشتي خواهند داشت و با متخلفين احتمالي شديدا برخورد و به مدت ۳ هفته پلمب خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *