bill gates

دلیل استعفای بیل گیتس از مایکروسافت

تصویر روز: گزارشات حاکی از آن است که هیات مدیره مایکروسافت به خاطر روابط غیراخلاقی بیل گیتس تصمیم به کنار گذاشتن وی از مدیریت این غول نرم‌افزاری در سال 2020 گرفته بود.

به گزارش فارس به نقل از وال استریت ژورنال، در سال 2020 هیات مدیره شرکت نرم افزاری مایکروسافت تصمیم گرفت تا بیل گیتس را از مدیریت این شرکت کنار بگذارد. حالا خبر می‌رسد که دلیل این تصمیم، روابط جنسی غیراخلاقی گیتس با یکی از کارمندان زن مایکروسافت بوده است.

منابع آگاه در این باره می‌گویند: اواخر سال 2019 یکی از کارمندان زن مایکروسافت طی نامه‌ای به هیات مدیره اعلام کرد که سال‌هاست با بیل گیتس روابط پنهانی دارد، همین امر باعث شد تا هیات مدیره با کمک یک شرکت حقوقی تحقیقاتی را در این زمینه آغاز کند.

سخنگوی مایکروسافت در این زمینه گفته که اواخر سال 2019 هیات مدیره با دریافت نامه‌ای متوجه شد که بیل گیتس از دهه 2000 میلادی با یکی از کارمندان زن روابط پنهانی دارد. سپس یک کمیته از هیات مدیره مأمور به رسیدگی به این مسئله با کمک یک شرکت حقوقی شد.

گزارشات حاکی از آن است که پیش از آنکه تحقیقات به اتمام برسد، خودِ بیل گیتس از سمت‌اش استعفا کرد.

البته یک سخنگوی مرتبط با بیل گیتس که نامش فاش نشده، گفته که این رابطه مربوط به 20 سال پیش بوده و هیچ ربطی به استعفای گیتس ندارد. گیتس هم اکنون و علی رغم اینکه چند هفته پیش از همسرش جدا شده و بخش قابل توجهی از دارایی‌اش را از دست داده، با 100 میلیارد دلار دارایی چهارمین فرد ثروتمند جهان است.

وی برای مدت‌ها عنوان ثروتمندترین فرد جهان را در اختیار داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *