jabari

نقش مهم روابط عمومی در صنعت بیمه

تصویر روز: دکتر جباری در دیدار با مدیر و همکاران روابط عمومی این شرکت که به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی انجام شد، از اقدامات و فعالیت‌ ها ، تحرک ، پویایی و نشاط مشهود در این واحد قدردانی و تشکرکرد.

به گزارش روابط عمومی و بین الملل بیمه رازی در این دیدار که در فضایی صمیمی برگزار شد، مدیرعامل بیمه رازی، ضمن تبریک روز ارتباطات و روابط عمومی ، در خصوص اقدامات و فعالیت‌های روابط عمومی با همکاران این مدیریت به گفتگو پرداخت و همکاران این حوزه نیز نظرات ودیدگاه های خود را مطرح کردند.

دکتر علی جباری با تاکید براینکه مدیریت روابط عمومی، به درستی دچار بازنگری و تحول در رویکرد شده است و شروع خوبی در راستای تحقق برنامه های کلان شرکت برای تحول و اوج بیمه رازی داشته است ، کسب روابط عمومی برتر صنعت بیمه کشور در مدت زمان کوتاه را تبریک گفت.

وی با تاکید بر جایگاه ویژه و پر اهمیت روابط عمومی در صنعت بیمه کشور افزود : برنامه ریزی درست ، تلاش هدفمند ، انگیزه ، خلاقیت و وفاداری و تعهد سازمانی است که سبب می‌شود یک سازمان به اهداف و راهبردهای خود دست یافته و موفق شود و یا یک حوزه ای از سازمان به جهت این عناصر اثربخشی خود را در زنجیره ارزش نشان دهد.

وی تاکید کرد : این مولفه های مهم امروز در مدیریت روابط عمومی به وضوح مشهود است و جا دارد از تلاش و همت آقای دکتر اسلامی فرد تقدیر و تشکر نمایم .

5bf5d352 3948 47b0 922b 866f7e2f6b8c 1080x650 1

191b1c03 a8e4 4b9f aafb 9873b0b995a8 300x200 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *