isaco

ایساکو ، یک گام جلوتر از رقبا

تصویر روز: با گسترش عرصه ارتباطات به ویژه در حوزه تبلیغات ، روش تعامل با مخاطبان نیز دچار تحولات اساسی شده و بدون شک غفلت از بکارگیری شیوه های نوین در عرصه تبلیغ موجب بروز مشکلات جدی خواهد شد.

در شیوه جدید اطلاع رسانی به ویژه در بستر فضای مجازی ، مطالب باید به نحوی زیبا و هنرمندانه مطرح شود که برای مخاطب دلنشین تر باشد. به عبارتی یکی از بهترین شیوه های انتقال مطالب در جامعه ، استفاده از قالب های هنری است.

این روزها وقتی در اتوبوس و یا داخل مترو هستید به مردم نگاه کنید، اکثر مسافران بجای مشاهده اطراف و تبلیغات محیطی خیابان ها ، مشغول کار با گوشی یا تبلت خود بوده و یا با استفاده از سایت ها و اپلیکیشن‌های مختلف مشغول انجام امور روزمره خود هستند.به عبارتی فضای مجازی امروزه به بخش جدا ناپذیر زندگی ما تبدیل شده است.

بنابراین ضروری است تا بخش های مسئول در این حوزه به ویژه روابط عمومی ها برای معرفی هر چه بهتر خدمات خود از این بستر به نحوه شایسته ای بهره مند شوند.

تیم روابط عمومی ایساکو شامل مدیران و کارشناسان موفق این شرکت با درک این واقعیت و شناخت صحیح از فضای موجود و نیاز مخاطبان ، با بهره گیری درست از واقعیات روز حوزه بازاریابی وتبلیغات ، در کنار سایر شیوه های مرسوم اطلاع رسانی، اقدام به ساخت انیمشین های کوتاه ، جذاب و تاثیر گذار کرده است. خوشبختانه بررسی های صورت گرفته نیز نشان میدهد این اقدام با استقبال قابل توجه مخاطبان روبروشده است.

اطلاع رسانی سریع و صحیح ، استفاده مناسب از ابزار های روز و همچنین خلاقیت در شیوه انعکاس اخبار و تبلیغات همواره از یکی مزیت ها و برگ برنده تیم فعلی روابط عمومی ایساکو به شمار می آید. روش جدید آنان در استفاده از شیوه های نوین اطلاع رسانی باعث شده تا مخاطبان با زبان و ادبیات جدیدی با خدمات این شرکت آشنا شوند. ضمن اینکه این روش موجب شده تا تیم روابط عمومی ایساکو همچون سال های گذشته یک گام از رقبای خود جلوتر باشد.

آنچه در ادامه خواهد دید کار مشترک ایساکو و عوامل “دیرین دیرین”  یکی از مشهورترین انیمیشن های طنز سال های اخیر به حساب می آید.

روابط عمومی ایساکو سعی کرده با ساخت انیمشین های طنز ،  با زبانی ساده و گویا در راستای فرهنگ سازی استفاده از قطعات و روغن موتور اصل در خودرو گام مناسبی  برای تعامل و ارتقاء دانش مشتریان بردارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *