ganjeh

تجلیل مستمری بگیران نمونه در روز خانواده

تصویر روز: 200 نفر از بازنشستگان، ازکارافتادگان و همسران بازمانده نمونه که تحت پوشش حمایت های سازمان تامین اجتماعی هستند در سراسر ایران و همزمان با گرامیداشت روز” خانواده و تکریم از بازنشستگان ” تقدیر می شوند .

به گزارش تصویر روز حسین امیری گنجه مدیر کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ که در حاشیه نشست با کارشناسان اداره مستمری ها سخن می گفت؛افزود : اداره کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ بیش از 345هزار مستمری بگیر تحت پوشش خود دارد که از این میان و در سال جاری 12 نفر بعنوان بازنشسته نمونه سال 1400معرفی خواهند شد.

امیری گنجه تصریح نمود : بر این اساس بخشنامه ای با موضوع انتخاب بازنشسته، همسر بازمانده و از کار افتاده کلی نمونه و چگونگی برگزاری مراسم روز خانواده و تکریم بازنشستگان از سوی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به تمامی واحد های ستادی و استانی ابلاغ شد.

مدیر کل تامین اجتماعی غرب تهرا ن بزرگ تقدیر از نخبگان و بازنشستگان نمونه را با الهام از توصیه های پیشوایان دین مبین اسلام و همسو با راهبردهای کلان به ویژه تعامل حداکثری با شرکاء اجتماعی و باهدف تکریم و تجلیل مقام و جایگاه بازنشستگان و مستمری بگیران عزیز دانست.
وی با اشاره به فرم فراخوان انتخاب بازنشسته نمونه گفت : مهمترین شاخص های انتخاب بازنشسته نمونه سال 1400، داشتن سابقه بالای 20 سال کار آفرینی وایجاد شغل دوران بازنشستگی ، موفیقت در رقابت های فرهنگی و علمی ، موفقیت در رقابت های ورزشی ، موفقیت های هنری ، فعالیت در حوزه های قرآنی ، ارائه مقاله های علمی فرهنگی هنری ، پیشرفت تحصیلی وکسب مدارک دانشگاهی بعد از بازنشستگی ، تربیت فرزندان تحصیل کرده و … می باشد.
وی تاکید کرد : عزیزان که تمایل به حضور در این فراخوان را دارند می توانند مدارک خود را تا تاریخ 2/04/1400 به شعب تامین اجتماعی ارائه نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *