معرفی خدمات بیمه ایران معین در نمایشگاه ماهشهر

تصویر روز: بیمه ایران معین با برپایی غرفه نمایشگاهی در نخستین نمایشگاه توانمندسازی و حمایت از شرکت‌های منطقه در تأمین نیاز شرکت‌های پتروشیمی ماهشهر و بندر امام (ره) و با حضور فعال در کنار شرکت‌های بزرگ حوزه پتروشیمی و صنایع وابسته، خدمات بیمه‌ای خود را توسط کارشناسان فنی و مجرب خود برای بازدیدکنندگان و مسوولان دراین نمایشگاه تشریح کرد.

به گزارش روابط عمومی بیمه ایران معین،اولین نمایشگاه توانمندسازی و حمایت از شرکت‌های منطقه در تأمین نیاز شرکت‌های پتروشیمی ماهشهر و بندر امام (ره) با همکاری هلدینگ خلیج فارس آغاز به کار کرد و شرکت بیمه ایران معین دراین نمایشگاه حضوری فعال و چشمگیر داشت.

با توجه به فعالیت شعب بیمه ایران معین درمناطق آزاد و ویژه اقتصادی ، حضور در این نمایشگاه در جهت آشنایی هر چه بیشتر شرکت‌های بزرگ انرژی با بزرگترین بیمه مناطق آزاد کشور و همچنین ارائه هرچه بیشتر خدمات بیمه ایران معین در این منطقه می باشد .
شرکت بیمه ایران‌معین هم زمان با برگزاری این نمایشگاه، طرح مهر را در راستای حمایت و کمک به ساکنان و صاحبان کسب‌وکار این منطقه کلید زده است تا بیمه گذاران بتوانند از تسهیلات قرض الحسنه یکصد میلیون ریالی این طرح استفاده کنند.
استفاده کنندگان از این تسهیلات هیچ گونه سود و حتی کارمزد نیز پرداخت نمی کنند و صرفا اصل تسهیلات دریافتی را در ۱۲ قسط بازپرداخت میکنند. تسهیلات درنظر گرفته شده در طرح مهر ایران معین نیاز به ضامن نداشته و عملیات اداری اخذ این تسهیلات بدون مراجعه به شعبه بانک و صرفا در محل شعبه و نمایندگی های بیمه ایران معین در این منطقه انجام می شود.

NEWS namayeshgah WhatsApp Image 2021 06 02 at 14.53.31

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *