saliravira

داروی گیاهی پیشگیری و درمان کرونا رونمایی شد

تصویر روز: فرآورده طبیعی سالیراویرا حاوی عصاره گیاهان دارویی ۴ جزئی درمان بیماران سرپایی کرونایی رونمایی شد.
داروی ۴ جزئی سالیراویرا حاوی عصاره گیاهانی چون شیرین بیان، سرخارگل، جنسینگ، زوفا، ریواس و رزماری به عنوان درمان ضدویروسی در بیماران COVID-۱۹ از سوی محققان یکی از شرکت‌های دانش بنیان مستقر در پارک فناوری پردیس به تولید رسید.

سالیراویرا یک داروی طبیعی از ترکیبات فرموله شده ۶ گیاه دارویی به فرم‌های “اسپری بینی-سینوسی”، “اسپری دهانی-حلقی”، “قطره آروماتراپی” و “قرص خوراکی” است. ماده موثره این دارو برای چهار شکل دارویی طراحی شده است تا علاوه بر خواص گیاهان ترکیبی آن در از بین بردن ویروس‌های تنفسی و کاهش علائم و بار ویروسی در بیماران مبتلا به کووید-۱۹ موثر باشد.

گیاهان مورد استفاده در فرآورده گیاهی سالیراویرا هر کدام به طور منحصر به فرد دارای خواص مقابله با این ویروس و علائم بیماری را داشته و مجموع آن‌ها در یک محصول توانسته است خاصیت خارق‌العاده و موثری به دارو بخشیده و آن را به دارویی قدرتمند برای جنگ در میدان نبرد علیه ویروس SARS-COV۲ تبدیل کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،این دارو دارای چهار فرم اسپری بینی، اسپری دهانی، قطره بخور و قرص خوراکی است.

لازمه طی دوره درمان سالیراویرا برای بیماران مبتلا به بیماری کرونا، استفاده همزمان و موازی هر چهار فرم دارویی است. بیمار مبتلا به کرونا بایستی به مدت ۸ روز چهار فرم دارویی سالیراویرا را مصرف کند.

قرص خوراکی هر ۶ ساعت یک عدد، اسپری بینی هر ۴ ساعت یک بار و در هر مرحله یک پاف اسپری بینی در هر حفره بینی، در فاصله زمانی ۸ صبح تا ۱۲ شب و اسپری دهانی هر ۴ ساعت یک بار و در هر مرحله دو پاف اسپری دهانی، در فاصله زمانی ۸ صبح تا ۱۲ شب باید مورد مصرف قرار گیرد.

بخور سالیراویرا نیز روزانه دو مرتبه مورد استفاده قرار می گیرد. سالیراویرا می‌تواند به عنوان داروی پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا نیز مورد استفاده قرار گیرد.

مصرف روزانه یک عدد قرص سالیراویرا و یا استفاده همزمان از اسپری بینی و اسپری دهانی ( یک مرتبه در روز) می‌تواند موجب جلوگیری از ابتلا به بیماری کرونا شود.

همچنین پیشنهاد شده است که قبل و بعد از حضور در محیط هایی که ریسک ابتلا به کرونا در آن بالا است، مانند مکان‌های پر جمعیت و سربسته، از اسپری بینی و دهانی سالیراویرا استفاده شود.

بخور سالیراویرا نیز می‌تواند به صورت بخور مستقیم به صورت و یا به عنوان ضد عفونی کننده هوا با استفاده از دستگاه بخور، احتمال ابتلا به بیماری کرونا را در افراد خانواده کاهش دهد.

بیمارگیری برای کارآزمایی بالینی این دارو در بخش عفونی بیمارستان امام خمینی و کلینیک مشخص شده با دو گروه موازی و به صورت تصادفی انجام شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *