1611383105 P2yW6

مدیر عامل «داماک» استعفاء داد

تصویر روز: (حمید طلیمی) املاک DAMAC در بیانیه ای رسمی از استعفای حسین علی حبیب سجوانی مدیر عامل و رئییس هیات مدیره این شرکت در روز گذشته خبرداد.

به گزارش اتاق ایران و امارات وی توضیح داد: علت استعفا به دلیل تضاد منافع ناشی از سهام وی در Maple Invest Co Ltd و شرکت وی در پیشنهاد خرید ارائه شده توسط آن به عنوان رئیس هیئت مدیره “DAMAC” است. هر چند که به نظر می رسد دلیل این استعفا زیان های مکرر چند فصل گذشته این شرکت باشد.

شرکت Maple Invest Co. Ltd متعلق به حسین سجوانی اعلام کرد: یک پیشنهاد مشروط داوطلبانه برای خرید کلیه سهام در سرمایه صادر شده و پرداخت شده DAMAC Properties را ارائه داده است.

بی رغبتی ایرانی ها به تبلیغات داماک

بسیاری از افرادی که طی سال های گذشته برای خرید مسکن در کشورهای همسایه اقدام کرده اند ، فریب تبلیغات گسترده شبکه های ماهواره ای را خورده و متاسفانه به دلیل عدم آشنایی با قوانین و مقررات آن کشور دچار ضرر و زیان فراوانی شده اند.

همین موضوع باعث شد تا علی رغم تبلیغات گسترده شرکت های فعال در حوزه مسکن و بکارگیری این شرکت ها از مشاوران و کارشناسان فارسی زبان ، ایرانی ها رغبت کمتری برای خرید ملک در دبی نشان دهند.

بررسی ها بیانگر این واقعیت است که اقبال ایرانی‌ها برای سفر و خرید ملک در دبی بطور قابل توجهی کاهش یافته و تبلیغات گسترده شرکت های فعال در حوزه املاک از جمله «داماک» نیز نتوانست اعتماد از دست رفته آنان را بازگرداند.

به اعتقاد کارشناسان علاوه بر نکات فوق ، قیمت بالای ملک ، رکود نسبی در اقتصاد این کشور و از طرفی سخت‌تر شدن دریافت اقامت بر خرید خانه و فعالیت‌های تجاری ایرانی‌ها در امارات نیز در این خصوص تاثیر‌گذار بوده است.

آنان معتقدند: کاهش شدید خرید املاک از سوی ایرانی‌ها ، یکی از دلایل افزایش تبلیغات شرکت های ساختمانی به ویژه داماک برای جذب سرمایه‌های ایرانی‌ بود که طی چند سال اخیر اقبال کمتری به املاک دبی نشان داده‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *