2628464 647

زنده‌گیری مار ۴ متری در زنجان

تصویر روز: در پی تماس یکی از شهروندان مبنی بر مشاهده یک مار در منزل مسکونی‌اش آتش‌نشانان زنجانی دست به کار شده و اقدام به زنده‌گیری این آمار کردند.

مدیر روابط عمومی آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان در توضیح این خبر گفت: در ابتدا مار در سینه زن صاحبخانه چمباتمه کرده بوده است که این زن پس از متوجه شدن، مار را پس می‌زند که در نهایت مار در یکی از اتاق‌های منزل کمین می‌کند.

حسن غفاری گفت: پس از این موضوع صاحبخانه با نیروهای آتش‌نشانی تماس گرفته و بلافاصله چهار نفر از نیروهای آتش‌نشانی در محل حادثه حضور پیدا می‌کنند.

وی افزود: پس از یک ساعت تلاش چهار آتش‌نشان زنجانی به نام‌های محمود احمدی، حمید عباسی، محمدرضا فرهمندنیا و محمود عبدی موفق به زنده‌گیری مار می‌شوند.

به گزارش فارس ، وی با اشاره به اینکه آتش‌نشانی زنجان به صورت ماهیانه ۲۲ زنده‌گیری مار دارد، اضافه کرد: این برای نخستین بار است که ماری به چنین غول‌آسایی در زنجان زنده‌گیری شده است.

وی تصریح کرد: مار مذکور در یکی از منازل شهر زنجان در نزدیکی خیام که در مجاورت باغ قرار دارد، زنده‌گیری شده است.

مدیر روابط عمومی آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان درباره رهاسازی مار پس انجام عملیات نیز گفت: برای ایمنی شهر مارها پس از زنده‌گیری در خارج از شهر رهاسازی می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *