پرداخت خسارت شرکت بهداش توسط بیمه البرز

0831bdac d539 43fd 8284 57454be796ee

تصویر روز: بیمه البرز با دعوت از مدیران شرکت شیمیایی بهداش در ساختمان مرکزی شرکت بیمه البرز با حضور رییس هیات مدیره، مدیرعامل و قائم مقام وی، چک علی الحساب خسارت به مبلغ صد میلیارد ریال را به بیمه‌گزار زیان‌دیده خود اعطاء کرد.
به گزارش روابط عمومی بیمه البرز ،‌ محسن پورکیانی،‌ مدیرعامل این شرکت ضمن اعطای چک به بیمه‌گزار خسارت دیده خود، گفت: محصول بیمه البرز بیمه‌نامه‌های عرضه شده نیست بلکه پرداخت خسارت دقیق و سریع خسارت است و سرعت در پرداخت خسارت به بیمه‌گزاران زیان‌دیده، فرهنگ سازمانی شرکت بیمه البرز است.
وی در عین حال تاکید کرد: بیمه البرز نگاه ویژه‌ای به بیمه‌گزاران تولید کننده خود دارد چون فعالیت تولیدکنندگان در شرایط اقتصادی کنونی دشوار است و تولیدکنندگان با عشق و علاقه فعالیت می کنند و نمی‌گذارند چرخ اقتصادی و تولید کشور از حرکت باز بماند.
این گزارش حاکی است، داود عابدی آملی، بنیان‌گذار و رییس هیات مدیره شرکت شیمیایی بهداش نیز در این جلسه با قدردانی از بیمه البرز به خاطر سرعت عمل در رسیدگی به خسارت آتش‌سوزی آن شرکت، اظهار داشت: هیات مدیره شرکت بهداش با وجود اعلام نرخ‌های پایین بیمه‌نامه از سوی شرکت‌های بیمه دیگر، بیمه البرز را به عنوان بیمه‌گر خود انتخاب کرد و اکنون که دچار خسارت شده‌ایم خدا را شاکریم که شرکت خوش‌نام و حرفه‌ای بیمه البرز را به عنوان بیمه گر خود انتخاب کرده‌ایم.
مجید نادری، قائم مقام مدیرعامل و معاون توسعه منابع و پشتیبانی بیمه البرز هم گفت: شرکت بیمه البرز برندی خوش‌نام با قدمت 63 ساله است و سال‌های متمادی به صورت مستمر از نگاه دستگاه‌های ارزیاب به عنوان مشتری‌مدارترین دستگاه اجرایی و خدماتی برگزیده و معرفی شده است.
عضو هیات مدیره بیمه البرز تاکید کرد: محصول بیمه البرز خدمات خوب و سریع است که در هنگام وقوع خسارت به بیمه‌گزار خود ارایه می‌دهد.
بنا بر این گزارش، شرکت شیمیایی بهداش واقع در شهرک صنعتی لیا 18 اردیبهشت سال جاری دچار حادثه آتش‌سوزی شد که بلافاصله پس از وقوع حادثه و در کم‌تر از 24 ساعت کارشناسان ارزیاب خسارت بیمه البرز به محل اعزام شدند و امروز 26 خرداد،‌ صد میلیارد ریال به صورت علی الحساب از سوی بیمه البرز به زیان‌دیده خسارت پرداخت شد و مابقی مبلغ خسارت در کوتاه‌ترین زمان پس از ارزیابی و اتمام مراحل کارشناسی، پرداخت خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *