kowsar.1

ارزیابی خسارت ثالث و بدنه در محل

تصویر روز: طرح ارزیابی خسارت بیمه‌های ثالث و بدنه درمحل، با توجه به شرایط کرونایی و همسو با خط‌ مشی شرکت بیمه کوثر در خدمت‌رسانی سریع، دقیق و رضایت‌بخش اجرایی شد.

به گزارش روابط عمومی و اعلام مدیر بیمه‌های اتومبیل بیمه کوثر، سرانجام پس از ماه‌ها تلاش و برنامه‌ریزی، شرکت بیمه کوثر نظام جدیدی برای رسیدگی به خسارت بیمه‌های ثالث و بدنه طراحی و اجرا کرد.
مسعود یوسفی حضور ارزیابان خسارت در محل اعلامی مشتری را مولفه اصلی این طرح اعلام کرد و گفت: از نیمه خرداد سال‌جاری، با اجرایی شدن سازوکار جدید رسیدگی به خسارت‌های اتومبیل، علاوه کاهش مراجعه مشتریان به شرکت، سرعت تکمیل پرونده‌ها، ارزیابی و پرداخت خسارت و نیز پاسخگویی افزایش می‌یابد.
وی افزود: حادثه‌دیدگان می‌توانند هم‌زمان با اعلام خسارت از طریق شماره 89382 یا تارنمای شرکت به نشانی www.kins.ir درخواست حضور ارزیاب خسارت را در محل حادثه یا تعمیرگاه مدنظر ثبت و پیگیری کنند.
مدیر بیمه‌های اتومبیل بیمه کوثر با اشاره به اینکه در شرایط همه‌گیری کرونا حضور در مراکز پرداخت خسارت و خطر انتقال بیماری در ازدحام ناشی از آن نگرانی زیادی را برای هم‌وطنان ایجاد کرده است، تصریح کرد: در سازوکار جدید کوشیده‌ایم کار به نحوی پیش رود که کمتر به حضور مشتریان در واحدهای خسارت نیاز باشد تا هم نگرانی‌های کرونایی مشتریان و هزینه‌های رفت‌وآمد که مانع بزرگی در این زمینه بود کاهش یابد و هم با صرفه‌جویی در زمان پاسخگویی و پرداخت خسارت از مشتریان خود که حمایت بیمه کوثر را برای روزهای سخت خود برگزیده‌اند به خوبی پشتیبانی کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *