aleamin.2

رایحه‌ انقلاب


تصویر روز: رودِ خروشان ملتِ انقلابی مدام در حال حرکت و پالایشِ تاریخیِ انقلاب از زواید و ضایعات وارده توسط عناصرِ کم معرفتِ داخلی و معاندان پُر کینه ی خارجی است.

انتخابات در هر مقطعی از صیرورتِ تعالی گرایانه ی انقلاب، به عنوانِ یک گردهمایی و هم اندیشی ملیِ آحاد خروشان ملت، ریلی جدید را برای ادامه ی مسیر تاسیس و تنظیم می کند.

در روز ۲۸ خرداد ۱۴۰۰، ملتِ انقلابی، با چرخاندن پیکانِ جهت یاب انقلاب، قدرت سیاسی را از دولتِ ناکارآمد پس گرفتند و به دست کسانی که اهلیتِ کافی برای آن داشتند، سپردند.

تغییراتِ سیاسی در بخش های اجرایی حاکمیت، از سوی مردم در حال انجام است. اما همه کسانی که توفیق خدمت به مردم، انقلاب مردم را دارند، یادشان باشد که رودخانه ی خروشان ملت با همان قدرت و شادابی بطور علی الدوام در حال حرکت و پالایشِ مکرر است.

آنچه از رایحه ی دوباره ی انقلاب اسلامیِ سال ۵۷ در این سوی تاریخ بعد از انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ استشمام می شود، فرصتِ جدیدی است که ملت به خادمان خود داده اند و انتظارِ انتشارِ رایحه ی خوشِ خدمتِ انقلابی را از کوچه پس کوچه های شهرها و روستاها تا کُنش هایِ سیاسی کلانِ در مناسبات بین المللی را دارند.

ملت بلند همت و بلند قامت ایران، امیدوار است، رایحه ی انقلاب با استقرارِ دولت انقلابی جان دوباره ای به نظام، کشور و زندگیِ مردم ببخشد.

ضمن تبریک به انتخاب آیت الله رئیسی که مورد وثوق و معتمد مردم در سپردنِ امانتِ انقلاب شدند، لازم است مسئولان و مدیرانِ دولت، یادشان باشد رودخانه ی زلال انقلاب را پاکیزه، مطهر و زلال نگهدارند.

دکتر محمدجلیل آل امین
مدرس دانشگاه و فعال رسانه ای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *