انتخاب دبیر کارگروه بیمه های مهندسی و انرژی

baba

تصویر روز: مدیر بیمه های مسئولیت و مهندسی بیمه تعاون برای چهارمین سال متوالی به عنوان دبیر کارگروه بیمه های مهندسی و انرژی سندیکای بیمه گران انتخاب شد.
به گزارش روابط عمومی بیمه تعاون، محمد باباکردی، مدیر بیمه های مسئولیت و مهندسی بیمه تعاون برای چهارمین سال متوالی و با 100 درصد آرای اعضاء کارگروه، متشکل از مدیران بیمه های مهندسی شرکت‌های بیمه، به عنوان دبیر کارگروه بیمه های مهندسی و انرژی سندیکای بیمه گران انتخاب شد.
کارگروه بیمه های مهندسی، از تخصصی ترین کارگروه‌های سندیکای بیمه گران ایران است و تصمیم گیری های مهم و اثر گذار این کارگروه در مواجهه با حوادث و اتفاقات، می تواند نقش صنعت بیمه را در ایجاد اطمینان و آرامش در جامعه پر رنگ کند.
شایان ذکر است که هم اکنون کارگروه های تخصصی بیمه های اتکایی؛ فناوری اطلاعات و ارتباطات؛ مالی؛ مدیریت ریسک؛ شبکه فروش و بازاریابی؛ روابط عمومی؛ حقوقی؛ توسعه بیمه های زندگی؛ مهندسی و انرژی؛ بیمه های مسئولیت؛ بیمه های اتومبیل؛ درمان و باربری در سندیکای بیمه گران مشغول فعالیت هستند و سید محمدکریمی، دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران از این کارگروه ها به عنوان قوه عاقله سندیکا یاد کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *