2681646775895207668

رشد بازار تجهیزات پزشکی امارات تا سال 2025

تصویر روز: شرکای محتوای نمایشگاه بهداشت عرب 2021، تخمین زده اند که بازار تجهیزات پزشکی امارات متحده عربی تا سال 2025 به 5.6 میلیارد درهم خواهد رسید.

به گزارش تصویر روز به نقل از خبرگزاری وام امارات ، محرک های کلیدی بازار ، از جمله رشد جمعیت ، تغییر اپیدمیولوژی ، صنعت رو به رشد گردشگری پزشکی ، تحولات زیرساخت های مراقبت های بهداشتی ، گسترش بیمه درمانی ، تحول دیجیتال و فن آوری های جدید ، زیربنای رشد هستند.

بازار تجهیزات پزشکی شامل هر محصولی است که برای تشخیص ، پیشگیری ، نظارت یا درمان بیماری یا معلولیت در مراقبت های بهداشتی استفاده می شود ، به غیر از داروهایی مانند مواد مصرفی ، تصویربرداری تشخیصی ، محصولات دندانپزشکی ، محصولات ارتوپدی و پروتز و کمکهای بیمار است.

راس ویلیامز مدیر نمایشگاه عرب سلامت گفت: “عرب سلامت طی 45 سال گذشته با فراهم آوردن بستری برای ارتباط و تجارت با صنعت بهداشت جهانی در رشد بخش تجهیزات پزشکی نقش داشته است.

وی گفت: در راستای تخصیص بودجه روزافزون امارات متحده عربی برای بخش مراقبت های بهداشتی و پروژه های در حال توسعه مراقبت های بهداشتی ، ما انتظار داریم که یک نقش محوری در ادامه رشد داشته باشیم.

این امر با بهبود اقتصادی قوی پس از 2021 ، میزبانی دبی از نمایشگاه جهانی پشتیبانی خواهد شد که تأثیر دلگرم کننده ای در بخش مراقبت های بهداشتی ، و همچنین توسعه شهری و ویزای بازنشستگی امارات متحده عربی خواهد داشت.

انتظار می رود بیش از 300 سخنران برای بهبود عملکرد پزشکی و در نهایت بهبود نتایج بیمار برای کنگره عربی دور هم جمع شوند که در مجموع 12 کنفرانس پزشکی بین 21 تا 24 ژوئن برگزار خواهد شد که 9 مورد از آنها آموزش مداوم پزشکی معتبر خواهند بود ، که هر یک از آنها به شرکت کنندگان اجازه می دهد تا بهترین شیوه های بین المللی را ایجاد و توسعه دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *