namaki.vazir

«شنبه» از واکسن اسپوتنیک ایرانی رونمایی می‌شود

تصویر روز: وزیر بهداشت با بیان اینکه یک بیمار با ویروس انگلیسی پشت درب هیچ بیمارستانی آواره نشد، گفت: «شنبه» از واکسن اسپوتنیک ایرانی رونمایی می‌شود.

به گزارش  فارس از گرگان، سعید نمکی در ستاد استانی مقابله با کرونا در گلستان گفت: زمانی که من از رهبری تشکر کردم عده‌ای نابخردانه می‌گفتند نمکی برای رئیس جمهور شدن این حرف‌ها را می‌زند.
وی ادامه داد: از بین این افرادی که مطرح بودند مردم هوشمندانه انتخاب کردند.

وزیر بهداشت بیان کرد: ۱۶ ماه گذشته لحظه‌ای در موضوع کرونا آرامش نداشتیم و آرزو‌ داشتیم یک شب بتوانیم تلفن را خاموش کرده و یک ساعت خواب راحت داشته باشیم.

نمکی گفت: خیلی‌ها در این مدت برای تخریب ما توییت زدند، مطلب زدند، تخریب کردند و زمانی که آقای رئیسی رئیس قوه قضاییه شد من مسائل را برای ایشان مطرح کردم و قوت قلبی شد برای من در موضوع برخورد با فسادهای سازمان‌یافته.

رئیسی دستورات قاطعی برای برخورد با متخلفان صادر می‌کرد

وی اصافه کرد: ما در کرونا خیلی رنج کشیدیم و در آن ایام سخت هر که با ما همراهی کرد ما تا آخر شرمنده و قدردانش خواهیم بود. وزیر بهداشت بیان کرد: معتقدم در آینده موضوع کرونا و پساکرونا رو موضوع سنجش مدیریتی قرار خواهند داد.

نمکی تاکید کرد: مدیریت کرونا در آینده نمره کشورها خواهد شد و یکی از کسانی که در این راه ما را ویژه حمایت کرد آقای رئیسی بود و دستورات قاطعی برای برخورد با متخلفان صادر می‌کرد و برای سفرهای استانی بدون استثناء از ما نظر می‌خواستند و کاملا هماهنگی می‌کردند و از دفتر ما استعلام می‌کردند.

وی افزود: استان گلستان در صدر استان‌های موفق در مدیریت کرونا بوده است که از ستاد استانی و بخصوص استاندار و مجموعه سپاه که در طرح شهید سلیمانی کمک‌های بسیار خوبی داشتند تشکر می‌کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *