apple iphone 12 series

جذاب‌ترین گوشی‌های سال + عکس

تصویر روز: انتخاب زیباترین گوشی‌های دنیا همواره کار چالش برانگیزی بوده است. پارامترهای مهمی مثل ابعاد، جنس بدنه، رنگ و نوع طراحی در انتخاب زیباترین گوشی دنیا دخیل هستند.

به گزارش تصویر روز به نقل از پلازامگ، این‌ها خود نشان دهنده تاثیر زیاد سلیقه فردی در برگزیدن زیباترین گوشی‌ های جهان است. با این وجود و با توجه به تفاوت سلیقه بین تمامی افراد، اما تعداد کمی گوشی در جهان وجود دارند که همگی در مورد زیبایی آنها اتفاق نظر داشته باشند.

زیبایی در سرشت انسان نهادینه شده است. انتخاب زیباترین‌ها، حتی در دنیای تکنولوژی نیز از جذابیت خاصی برخوردار است. زمانی هم که پای گوشی موبایل به میان می‌آید با توجه به تنوع و گستردگی محصولات، انتخاب زیباترین گوشی جهان چالش دشواری خواهد بود.

با این وجود ما بر این چالش غلبه کرده‌ایم و با در نظر گرفتن سلیقه افراد در سراسر جهان و انتخاب زیباترین گوشی‌های دنیا در فرهنگ‌های مختلف به یک فهرست جذاب از تولیدات دو سال اخیر دنیای فناوری رسیده‌ایم. خواندن این فهرست خالی از لطف نیست. مخصوصاً زمانیکه می‌توانید آن را با سلیقه و انتخاب‌های خود مقایسه کنید.

زیباترین گوشی های دنیا در سال ۲۰۲۰

گوشی گوگل Pixel ۵

معرفی زیباترین گوشی‌ های جهان در سال های مختلف

اگر به دنبال گوشی‌ای می‌گردید که علاوه بر زیبایی، کامپکت و خوش دست نیز باشد باید به سراغ کمپانی مایکروسافت بروید. گوگل پیکسل ۵ از آن جمله گوشی‌هایی است که با یک بار نگاه کردن به آن سیر نمی‌شوید. از زیبایی این گوشی همین بس که وقتی آن را در دست می‌گیرید تمام ویژگی‌های مثبت گوشی‌های آیفون و سامسونگ را یکجا خواهید داشت. طراحی زیبا و مشابه آنچه در آیفون ۱۱ و ۱۲ می‌بینیم، در کنار پردازنده قدرتمندی که شبیه به کهکشانی‌های سامسونگ است. بدون اغراق اگر با ما هم سلیقه باشید می‌توانید گوگل پیکسل ۵ را زیباترین گوشی دنیا در نظر بگیرید.


اپل iPhone ۱۲

زیباترین گوشی‌های هوشمند دو سال اخیر دنیای فناوری

اپل در ادامه روند خوب خود در طراحی گوشی‌های هوشمند در سال ۲۰۲۰ نیز یکی از بهترین‌ها را روانه بازار کرد. هر چند که آیفون ۱۲ از نظر طراحی تفاوت فاحشی با آیفون ۱۱ ندارد، اما تمام ویژگی‌های مثبت آن را داراست. با این وجود نمی‌توانیم از نام آیفون ۱۲ بگذریم و حتما در لیست زیباترین گوشی‌های دنیا در سال ۲۰۲۰ قرار خواهد گرفت. به هر حال گوشی‌های ساخت کمپانی اپل همواره جزو خاص‌ترین گوشی‌های دنیا نیز هستند.


گوشی سامسونگ Galaxy Note ۱۰

معرفی زیباترین گوشی‌ های جهان در سال های مختلف

سری Note همواره جزو بهترین‌های گوشی‌های موبایل در دنیا هستند. در طراحی و کیفیت شاید کمتر گوشی در دنیا توان رقابت با سری نوت سامسونگ را داشته باشد. Note ۱۰، اما نسبت به نسل گذشته خود تفاوت ویژه‌ای داشته و آن تغییر زبان طراحی سری نوت بود. استفاده از دوربین‌ها به صورت عمودی در لبه سمت چپ قاب پشتی، متفاوت با آن چیزی بود که در گذشته دیده‌ایم. قاب پشتی نیز به گونه‌ای طراحی شده که در برابر نور جلوه‌ای رنگین‌کمانی به خود می‌گیرد و به زیبایی آن می‌افزاید. لبه‌های انحنادار قاب جلویی و پشتی نیز علاوه بر قرار دادن آن در زمره زیباترین گوشی‌های بازار به خوش دست و ارگونومیک بودن آن کمک شایانی کرده است.


گوشی هواوی P۳۰ Pro

معرفی زیباترین گوشی‌ های جهان در سال های مختلف

قطعا اگر هواوی در فهرست ما نماینده‌ای نمی‌داشت جای خالی آن به شدت احساس می‌شد. تلاش‌های این کمپانی نهایتاً در سال ۲۰۲۰ جواب داد و پرچمدار خوش ساختش وارد لیست زیباترین گوشی‌های جهان شد. برای تایید این اتفاق نیز کافیست فقط به عکس گوشی P۳۰ Pro نگاهی بیندازید. تمامی آنچه که از ظاهر یک گوشی انتظار دارید پیش رویتان قرار گرفته است. لبه‌های انحنا دار، ابعاد مناسب، حاشیه‌های کم صفحه نمایش، قاب پشتی و جلویی با کیفیت و رنگ بندی منحصربه‌فرد این گوشی قطعاً آن را به زیباترین گوشی هواوی تبدیل می‌کند.


گوشی اوپو Reno ۴ Pro

معرفی زیباترین گوشی‌ های جهان در سال های مختلف

باز هم اوپو و باز هم یک پرچمدار زیبای دیگر که توجهات را به خود جلب کرده است. سری Reno در طراحی ظاهری رقیب قدرتمندی برای پرچمداران کمپانی‌های شناخته شده‌ای همچون اپل و سامسونگ است. استفاده از متریال با کیفیت در کنار طراحی جذاب Reno ۴ Pro را به یکی از قشنگ‌ترین گوشی‌های دنیا تبدیل می‌کند. همچنین رنگ بندی‌های منحصربه‌فردی که در ساخت بدنه این گوشی استفاده شده حتماً مورد استقبال بسیاری از افراد قرار می‌گیرد.


زیباترین گوشی‌ های جهان در سال ۲۰۲۱

گوشی سامسونگ Galaxy S۲۱

معرفی زیباترین گوشی‌ های جهان در سال های مختلف

سامسونگ و اپل در طراحی گوشی‌های هوشمند پا به پای هم پیش می‌روند. این رقابت که به پیشرفت و کمال هر دو کمپانی کمک زیادی می‌کند سبب ارائه محصولات جذابی در سال‌های اخیر از هر دو کمپانی به بازار شده است. گلکسی S۲۱ که برای رقابت با آیفون ۱۲ به بازار آمده یکی از این محصولات است. طرفداران این گوشی آن را زیباترین گوشی دنیا می‌دانند. البته بیراه نیست که با کمی اغماض این ادعا را بپذیریم. با نگاهی به ساختار این گوشی متوجه این اتفاق خواهید شد. طراحی چشمنواز آن چیز زیادی برای گفتن باقی نمی‌گذارد.


گوشی وان پلاس ۹Pro

معرفی زیباترین گوشی‌ های جهان در سال های مختلف

وان پلاس در سال ۲۰۲۱ نیز با تک گوشی‌های منحصربه‌فرد خود وارد بازار شده است. ۹Pro با طراحی شکیل و زیبای خود کاندیدای زیباترین گوشی جهان در سال ۲۰۲۱ است. با نگاهی به قاب پشتی این گوشی تفاوت آن را با سایر محصولات موجود در بازار احساس می‌کنید. چیزی که منحصر به وان پلاس است و از روی هیچ یک از کمپانی‌های دیگر کپی نشده است. همین وجه تمایز باعث می‌شود که افراد زیادی این کمپانی و محصولاتش را دوست داشته باشند.


گوشی سونی Xperia ۱ III

معرفی زیباترین گوشی‌ های جهان در سال های مختلف

کمپانی سونی که چند سالی از میدان رقابت بین پرچمداران دور بوده اکنون با محصول جدید خود وارد بازار شده است. سونی Xperia ۱ III با مشخصات خوب و قابل قبولی عرضه می‌شود تا بلکه به فروش خوبی دست پیدا کند و کمپانی سونی را مجدداً احیا کند. اما نقطه قوت این گوشی قطعاً ظاهر آن است. با نگاه به آن می‌توانید زیبایی را به چشم ببینید. طراحی منحصربه‌فردی که می‌تواند سلیقه بسیاری از افراد را پوشش دهد و توجهات را به خود جلب کند.


گوشی ایسوس Zenfone ۸

معرفی زیباترین گوشی‌ های جهان در سال های مختلف

کمپانی ایسوس که چند سالی است وارد دنیای گوشی‌های هوشمند شده اخیراً از پرچمدار جدید سال ۲۰۲۱ خود رونمایی کرد. Zenfone ۸ یک گوشی زیبا و کامپکت بوده که دارای یک پردازنده فوق قدرتمند برای انجام کار‌های سنگین و بازی‌های با گرافیک بالاست. به عقیده بسیاری از افراد Zenfone ۸ به دلیل طراحی زیبای قاب پشتی می‌تواند در لیست زیباترین گوشی‌های دنیا قرار بگیرد. سبک طراحی منحصربه‌فردی که کمپانی ایسوس برای پرچمدار جدید ۲۰۲۱ خود در نظر گرفته آن را به یکی از خاص‌ترین گوشی‌های دنیا تبدیل کرده است.


گوشی شیائومی Mi ۱۱X

معرفی زیباترین گوشی‌ های جهان در سال های مختلف

باز هم یک طراحی منحصر به فرد دیگر از قاب پشتی، Mi ۱۱X را در زمره زیباترین گوشی‌های جهان قرار می‌دهد. شیائومی برای پرچمدار سال ۲۰۲۱ خود سنگ تمام گذاشته است. این کمپانی با بهره‌گیری از فلز و شیشه برای طراحی بدنه و سخت افزاری که از پس هر کاری بر خواهد آمد گوشی Mi ۱۱X را به سبد خرید بسیاری از افراد در سراسر دنیا منتقل می‌کند. این گوشی قطعا در لیست زیباترین گوشی شیائومی جایگاه مستحکمی برای خود دست و پا خواهد کرد.

در این مقاله سعی شد تا فهرستی جامع از زیباترین گوشی‌ های جهان که سلیقه بسیاری از افراد را پوشش می‌دهد معرفی شود. هر چند که این فهرست منحصراً در مورد گوشی‌های هوشمند مورد ارزیابی قرار گرفت و گوشی‌های قدیمی در آن جایی ندارد. شما نیز می‌توانید زیباترین گوشیهای دنیا از نظر خود را وارد این فهرست کنید. منتظر پیشنهادات شما در قسمت کامنت‌ها هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *