Instagram

اینستاگرام به دنبال راه اندازی سرویس اشتراکی

تصویر روز: اطلاعات منتشر شده در فضای مجازی خبر از ساخته شدن یک سرویس اشتراکی در شبکه اجتماعی اینستاگرام می‌دهند.

به گزارش تصویر روز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از وب سایت ورج، اینستاگرام به دنبال اضافه کردن قابلیتی است که شباهت بسیار زیادی به سرویس سوپر فالوو شرکت توئیتر دارد. این ویژگی توسط یکی از افشاگران ویژگی‌های اینستاگرام در فضای مجازی منتشر شد. وی اعلام کرد این قابلیت احتمالا Exclusive Stories نام دارد و به تولیدکنندگان محتوا امکان اشتراک گذاری محتوا برای گروهی خاص از افراد را خواهد داد. این قابلیت صرفا برای کاربرانی که حق اشتراک ماهانه به اینستاگرام پرداخت کنند در دسترس خواهد بود.

بر اساس تصویری که از این قابلیت در فضای مجازی منتشر شده است، استوری‌های منتشر شده در این بستر با رنگ بنفش از سایر استوری‌ها جدا خواهند شد؛ در حال حاضر استوری‌های Close Friends به رنگ سبز و استوری‌های عادی به رنگ صورتی نارنجی است.

اینستاگرام

نحوه عملکرد قابلیت Exclusive Stories

زمانی که تولید کننده محتوا این نوع استوری‌ها را منتشر می‌کند تمامی طرفداران او متوجه آپلود این نوع استوری خواهند شد اما هنگامی که روی آنها ضربه بزنند با پیغام انحصاری بودن آن استوری برای کاربران اشتراکی مواجه خواهند شد. تصاویر منتشر شده هیچ اطلاعات خاصی درباره هزینه ماهانه این سرویس را اعلام نمی‌کند. تصاویر منتشر شده از این سرویس صرفا نشان می‌دهد اینستاگرام در حال آزمایش این سرویس در منابع داخلی خود است و هنوز برای هیچ کدام از کاربران این شبکه اجتماعی در دسترس نیست.

اینستاگرام

در سال گذشته شبکه‌های اجتماعی بزرگ به فکر راه اندازی سرویس‌های اشتراکی شدند تا از این طریق بتوانند درآمد بیشتری کسب کنند؛ شاید بتوان گفت بنیان گذار این قابلیت شرکت گوگل و شبکه اجتماعی یوتیوب بوده است. با این حال هنوز مشخص نیست اینستاگرام چه زمانی به طور رسمی آزمایش عمومی این قابلیت را آغاز خواهد کرد و تا آن زمان باید منتظر انتشار اخبار جدیدی از این قابلیت باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *