6665011 349

افزایش بی سابقه بستری‌های کرونا در هرمزگان

تصویر روز: استاندار هرمزگان گفت: اکنون بیش از ۸۱۰ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند که از آغاز همه گیری کرونا تاکنون بی سابقه بوده است.

 فریدون همتی پس از نشست ویدئوکنفرانسی ستاد ملی کرونا با رئیس جمهور و در جلسه ستاد استانی کرونا افزود: متاسفانه آمار جان باختگان کرونا نیز افزایش زیادی یافته است و هفته‌ای نزدیک به ۴۰ نفر در هرمزگان جانشان را از دست می‌دهند.

وی با اشاره به وضعیت قرمز ۱۱ شهرستان استان گفت: متاسفانه میزان رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی توسط مردم به شدت کاهش یافته و به نزدیک ۶۰ تا ۷۰ درصد رسیده است.

استاندار هرمزگان بر رعایت جدی شیوه نامه‌های بهداشتی تاکید کرد و افزود: مردم از تردد‌های غیرضروری، مسافرت و همچنین شرکت در تجمعات به شدت بپرهیزند.

همتی با بیان اینکه حتی افراد واکسن زده هم باید شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت کنند؛ گفت: کادر درمانی به علت فعالیت‌های شبانه روزی برای مقابله با کرونا خسته شده اند و مردم باید با رعایت شیوه نامه ها، کادر درمان را در کنترل این بیماری یاری کنند.

به گزارش تصویر روز به نقل از صداوسیما ، استاندار هرمزگان گفت: در ادارات دولتی و محیط‌های عمومی شیوه نامه‌های بهداشتی باید صد در صد رعایت شوند و فرمانداران و دهیاران باید در سطح شهر‌ها و روستا‌ها با افزایش بازرسی‌ها از برگزاری مراسم‌ها جلوگیری کنند.

وی افزود: اکنون واکسیناسیون ۶۰ ساله‌ها در استان آغاز شده و امروز در شهرستان بشاگرد همه افراد بالای ۶۰ سال واکسینه شده اند و واکسیناسیون این گروه در دیگر شهرستان‌ها نیز انجام می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *