esport

برگزاری جشنواره «ورزش‌های الکترونیک» در کیش

تصویر روز: اولین فستیوال ورزش‌های الکترونیک ایران شهر یور ماه امسال در جزیره کیش برگزار می شود.

به گزارش تصویر روز این رویداد توسط آکادمی ورزش‌های الکترونیک پردیتور و با همت و همکاری شتابدهنده‌ی گذر، موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش، سازمان منطقه آزاد کیش و مرکز نوآوری کیش برگزار می شود. بازیکنان ایرانی می توانند از سراسر کشور با ثبت‌نام در رشته‌ی موردنظر ، در این رویداد شرکت نمایند. با برنامه ریزی های صورت گرفته نفرات برتر به مرحله‌ی نهایی این مسابقات، یعنی جزیره کیش راه پیدا می‌کنند.

بنابراین گزارش در این فستیوال ۳ رشته‌ی موبایلی (call of duty:mobile – clash royale – plato table soccer ) و ۲ رشته‌ی کنسول پی اس ۵ (fifa21بانوان _ pes2021 – fifa21 ) حضور خواهند داشت که رشته‌ی های موبایلی آن در ۲ مرحله‌ی مقدماتی (آنلاین) و حضوری (جزیره کیش) و رشته‌های کنسول تنها در یک مرحله حضوری، با ۳۵۰،۰۰۰،۰۰۰ تومان جوایز نقدی برگزار خواهند شد.

این رویداد اواسط شهریور ماه امسال با رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی در جزیره‌ کیش برگزار می‌شود و این فرصت را برای علاقه‌مندان به بازی فراهم می کند تا هم در مسابقاتی هیجان انگیز حضور داشته باشند و برنده‌ی جوایز نفیس شوند و هم از نقاط زیبا و گوناگون جزیره کیش دیدن کرده و در برنامه‌های تفریحی مختلف حضور یابند.

شایان ذکر است درحال حاضر ثبت‌نام این فستیوال آغاز شده و بازیکنان می‌توانند از طریق وبسایت WWW.PREDATORESA.COM ثبت‌نام کنند.

e71f8b75 72b8 48a9 8388 ec79fb51856b

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *