seidi.saderat

حمایت بانک صادرات از اقتصاد هرمزگان

تصویر روز: ​مدیرعامل بانک صادرات ایران در جریان سفر به استان هرمزگان از ۶ شعبه بانک در این استان بازدید و ضمن بررسی روند خدمت‌رسانی به مردم و اقتصاد منطقه، بر تسریع در ارائه خدمات به مردم و اقتصاد استان هرمزگان تأکید کرد.
به گزارش تصویر روز حجت‌اله صیدی در جریان سفر به استان هرمزگان، وضعیت بانک در ۶ شعبه این استان را از نظر حجم منابع، مصارف، مطالبات و سطح خدمات بانکداری الکترونیک مورد ارزیابی قرار داد و دستورات لازم برای ارتقای توانمندی و ارائه خدمات مستمر به اقتصاد این منطقه را صادر کرد.
وی در بازدید از شعب «یاس»، «گلشهر»، «خلیج‌فارس»، «میدان ابوذر»، «بندرعباس» و «آزادگان» از نزدیک با کارکنان و مشتریان بانک به گفت‌وگو پرداخت.
مدیرعامل بانک صادرات ایران همچنین قابلیت‌های موجود برای توسعه جایگاه بانک صادرات ایران، استفاده از محصولات بانکی و طرح‌های متنوع در حمایت از بخش‌های مختلف اقتصادی و تولیدی استان هرمزگان به‌ویژه در حوزه‌های فولاد، کشاورزی و تجارت و همچنین ایفای نقش در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی را راهگشا و تاثیرگذار عنوان کرد و بر تداوم خدمات گسترده در این منطقه تاکید ورزید.
استان هرمزگان به عنوان استانی پیشرو در تجارت بین‌الملل، کشاورزی، بنادر و کشتیرانی و حمل و نقل، سهم بزرگی در اقتصاد ملی دارد و بانک صادرات ایران به همین منظور با طرح‌های مختلف تسهیلاتی از جمله طرح‌های طراوت «تولید» و «توسعه»، سهم قابل توجهی در پشتیبانی و رفع موانع و تولید در این استان داشته است.

hormozseydi

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *