khodro.tolid

رشد ۱۰٫۳درصدی تولید انواع خودرو

تصویر روز: ۴۸۶ هزار و ۲۶۱ دستگاه انواع خودرو از ابتدای امسال تا پایان مرداد تولید شد که در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۱۰٫۳ درصد افزایش یافته است.

به گزارش تصویر روز به نقل از شاتا؛ از مجموع این میزان تولید ، ۴۴۸ هزار و ۵۲۲ دستگاه خودروی سواری تولید شده است که در مقایسه با مدت مشابه پارسال، ۱۰٫۶ افزایش یافت.

همچنین ۳۲ هزار و ۵۳۳ دستگاه وانت، ۴ هزار و ۵۳۷ دستگاه کامیون ،۳۶۲ دستگاه اتوبوس، ۳۰۷ دستگاه مینی بوس به ترتیب با نرخ رشد ۹٫۹ درصد، ۶٫۲ درصد ؛ ۱۹٫۱ درصد و ۹٫۶ درصد نسبت به دوره مشابه سال گذشته تولید شده است.

این گزارش حاکیست؛ ۱۱۷ هزار و ۳۳۹ دستگاه انواع خودرو در مرداد امسال تولید شد که در مقایسه با مرداد سال گذشته ۳۹٫۴ افزایش یافت.

براساس این گزارش ؛ ۱۰۸ هزار و ۴۸۹ دستگاه انواع خودروی سواری از ابتدای سال ۹۵ تا پایان مرداد در کشور تولید شد که نسبت به مدت مشابه پارسال ۴۱٫۶ افزایش یافته است.

همچنین به ترتیب ۷ هزار و ۵۱۱ دستگاه وانت ، هزار و ۲۰۳ دستگاه کامیون ، ۸۳ دستگاه مینی بوس و ۵۳ دستگاه اتوبوس به ترتیب با نرخ رشد ۱۲٫۳ درصد، ۵۶٫۶ درصد ، ۶۲٫۷ درصد و ۸۲٫۸ درصد نسبت به مرداد سال ۹۴ افزایش یافت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *