milad hospital

بازدید بازرسان سازمان بازرسی کل کشور از بیمارستان میلاد

تصویر روز: هیئتی متشکل از بازرسی امور بهداشت و درمان و بازرسی امور تعاون، کار و رفاه اجتماعی سازمان بازرسی کل کشور از نحوه خدمات‌رسانی به مراجعان در بیمارستان میلاد تهران بازدید و نظارت کردند.

به گزارش فارس، ایروان مسعودی اصل بازرس کل امور بهداشت و درمان و علی یوسف‌نژاد بازرس کل امور تعاون، کار و رفاه اجتماعی و هیئت همراه در راستای بررسی عملکرد دستگاه‌های اجرایی و شناسایی عوامل معطل ماندن مردم در ادارات و سازمان‌ها از بیمارستان میلاد تهران بازدید کردند.

هیئت بازرسی مزبور از بخش‌های مختلف اورژانس و آی‌سی‌یو مختص بیماران مبتلا به کرونا، تجهیزات پزشکی و اورژانس صحرایی این بیمارستان که متعلق به بستری سرپایی بیماران کرونایی است بازدید و بر نحوه خدمات‌رسانی در این بخش‌های بیمارستان نظارت کردند.

پس از این بازدید در جلسه‌ای با حضور مدیران ارشد بیمارستان میلاد و هیئت بازرسی اهم مشکلات در خدمات‌رسانی به مراجعان بررسی شد.

14000509000570 Test PhotoN

چندی پیش حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای به سازمان بازرسی کل کشور ماموریت داد با عوامل معطل ماندن مردم در ادارات و کسانی که چوب لای چرخ می‌گذارند و یا خدماتشان با فساد همراه است، رسیدگی کند.

شایان ذکر است بیمارستان میلاد یکی از بیمارستان های مِلکی سازمان تامین اجتماعی است که به دلیل ارایه مناسب خدمات درمانی تخصصی و فوق تخصصی همواره مورد توجه بیمه شدگان تامین اجتماعی سراسر کشور است.

ارایه خدمات مطلوب درمانی در این مرکز و رضایت بیماران از نحوه خدمات ، موجب شده تا بیمارستان میلاد همواره انتخاب اول بیمه شدگان تامین اجتماعی باشد. به همین دلیل این بیمارستان علی رغم محدودیت های موجود در پذیرش بیماران همواره با مراجعه بیش از ظرفیت روبرو بوده است.

اما علی رغم مشکلات و محدودیت های موجود برای پذیرش بیماران ، مدیران بیمارستان میلاد و کادر درمان همواره تلاش کرده اند با استفاده بهینه از امکانات ، برنامه ریزی مناسب ، استفاده از روش های نوین مدیریتی و همچنین بکارگیری از نیروهای مجرب به تمام مراجعات پاسخ داده و با بالاترین کیفیت به بیماران خدمات درمانی ارایه نمایند.

انتظار میرود با روی کار آمدن دولت جدید ، شاهد توجه بیشتر دولتمردان برای توسعه و تجهیز مراکز درمانی و حمایت  آنان از این مراکز برای ارایه خدمات بهتر به بیمه شدگان تامین اجتماعی باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *