whatsap.4

«واتس‌اپ» امکان ارسال عکس‌های «محو شونده» را فراهم کرد

تصویر روز: (حمید طلیمی) واتس‌اپ یکی از قدیمی ترین برنامه‌های پیام‌رسان با افزودن یک گزینه جدید تلاش دارد تا ضمن ارایه خدمات بهتر به مخاطبان ، برتری خود در مقایسه با سایر رقبا را حفظ نماید.

به گزارش یورو نیوز شرکت فیسبوک مالک پیام‌رسان واتس‌اپ در این خصوص اعلام کرد: ارسال عکس‌ها و ویدیوهای ناپدید شونده از این هفته برای کاربران پیام‌رسان واتس‌اپ ممکن می‌شود. این ویژگی که «مشاهده یکباره»(View Once) نامگذاری شده است.

بر اساس اعلام شرکت فیسبوک، عکس‌ها و ویدیوهای ارسالی کاربرانی که گزینه مشاهده یکباره را فعال کرده باشند، پس از مشاهده از بین می‌روند.

به نظر می‌رسد، ارائه این ویژگی از سوی فیسبوک با هدف کمک به برتری واتس‌اپ در رقابت با اپلیکیشن اسنپ‌چت (Snapchat) انجام گرفته باشد.

اپلیکیشن اسنپ‌چت که پس از اجرای سیاست قرنطینه عمومی به دلیل مقابله با همه‌گیری ویروس کرونا با استقبال کاربران خانه‌نشین مواجه شد، به کاربرانش امکان می‌دهد که تصاویر و فیلم‌های خود را در محدوده زمانی مشخصی با دوستان و مخاطبان خود به اشتراک بگذارند.

اسنپ‌چت یک اپلیکیشن به اشتراک‌گذاری رایگان عکس و ویدیو است که توسط دانشجویان دانشگاه استنفورد در کالیفرنیا طراحی شده و توسعه پیدا کرده است.

درباره واتساپ

photo 2021 08 05 08 54 06

واتساپ به عنوان یک اپلیکیشن‌ پیام‌رسان موبایلی، کار خود را در سال ۲۰۰۹ شروع کرد. این پیام رسان موفق شد طی سال های فعالیت خود کاربران بسیاری را جذب کند. به طوری که در حال حاضر بخش قابل توجهی از مردم کشورهای مخلتف جهان از این پیام رسان اسفاده می کنند.

پس از اعمال محدودیت برای استفاده از  پیام رسان تلگرام ، Whatsapp به یکی از گزینه های اصلی کاربران ایرانی تبدیل شد تا جایی که در حال حاضر بخش عمده ای از کاربران داخلی از مشریان این پیام بشمار می آیند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *