dubai.deira

ارزان ترین مناطق دبی برای اجاره مسکن

تصویر روز: (حمید طلیمی) بر اساس آمار غیر رسمی بیش از 400 هزار نفر از ایرانیان در امارات متحده عربی به ویژه «دبی» زندگی می کنند و در این کشور به تجارت ، بازرگانی و تحصیل مشغول هستند.

ایرانیان مقیم امارات در بخش های مختلف این کشور سرمایه گذاری کرده و جایگاه مناسبی نیز در اقتصاد این کشور دارند.

بدون شک ، مسکن یکی از نیازهای اصلی ایرانیان مقیم این کشور است و این موضوع بسیاری را به جستجوی مکانهای مسکن مقرون به صرفه سوق می دهد.

در گزارش زیر به معرفی مناطق مختلف شهر دبی به ویژه بخش های ارزانتر این شهر برای اجاره مسکن پرداخته شده است.

به گزارش اتاق بازرگانی ایران و امارات بر اساس اطلاعات مندرج در سایت Bayut.com، ارزان ترین مناطق مسکونی دبی و مهمترین خدمات هر منطقه به شرح ذیل است.

1- دیره

دیره ، که به دلیل میراث خود مشهور است ، قدیمی ترین منطقه تجاری در دبی است. این منطقه یکی از مناطق پر تقاضا برای مسکن و اسکان است ، زیرا محله های متعدد و جوامع مسکونی پر رونق را در بر می گیرد ، مانند: “مینا سعید” ، “نایف” و “رقه الباطین”.

مکان و خدمات

دیره دبی در نزدیکی خیابان محمد بن زاید ، در امتداد خیابان الاتحاد واقع شده است . این منطقه ترکیبی از خدمات بسیاری است که آن را به عنوان یک شهر مسکونی و توریستی برتر معرفی می کند. مانند: مراکز خرید ، مناطق باستانی گردشگری ، ایستگاه های مترو ، خانه های میراثی ، بازارهای تجاری ، کلینیک ها و بیمارستان ها ، مساجد و کلیساها ، مدارس و مهد کودک ها ، آثار تاریخی ، هتل های توریستی و سواحل ساحلی.

قیمت های متوسط

هزینه استودیو( سوئیت با متراژ کمتر از 50 متر) 33 هزار درهم است

-یک اتاق 50 هزار درهم

– دو اتاق 60 هزار درهم

– سه اتاق 98 هزار درهم

2- شهر بین المللی (المدينة العالمية)

تنوع فرهنگی تجربه شده توسط امارات متحده عربی در محله های “شهر بین المللی” مانند: محله چینی ها ، منطقه انگلیسی ها ، منطقه فرانسوی ها … علاوه بر این ، این شهر دارای فضاهای سبز و مسکن ارزان قیمت است. که باعث می شود بسیاری در آنجا زندگی کنند.

مکان و خدمات

شهر بین المللی دبی در نزدیکی “شهر آکادمیک” و “واحه سیلیکون دبی” در جاده شیخ محمد بن زاید در منطقه “دوبی لند” و چند دقیقه تا “فرودگاه بین المللی دبی” واقع شده است. این شهر دارای مجتمع های مسکونی دیواری است و شامل خدمات زیادی مانند: “بازار اژدهای چینی” ، مدارس و مهد کودک ها ، مراکز تجاری ، کلینیک های خصوصی ، مساجد و عبادتگاه ها می شود.

قیمت های متوسط : 

هزینه استودیو( سوئیت با متراژ کمتر از 50 متر)20 هزار درهم است

– یک اتاق 28 هزار درهم

– دو اتاق 43 هزار درهم

سه اتاق 77 هزار درهم

3- السطوه

منطقه السطوه یکی از مناطقی است که فرهنگ عامیانه امارات را بازتاب می دهد و ویژگی معماری آن ساختمانهای کم ارتفاع و ویلاهای مسکونی درجه یک است.

مکان و خدمات

السطوه دقایقی دور از برج خلیفه ، در مرز مشترک بین دوبی و جمیرا واقع شده است. از ویژگی های شهر منطقه می توان به نشاط در خیابان های آن اشاره کرد ، زیرا خدمات متمایز بسیاری را شامل می شود. مانند: مراکز خرید محلی ، مدارس و مهد کودک ها ، مساجد باستانی ، مراکز بهداشتی ، بانک ها و بسیاری از خدمات اجتماعی.

قیمت های متوسط

هزینه استودیو 40 هزار درهم است

– یک اتاق 60 هزار درهم

– دو اتاق 72 هزار درهم

– سه اتاق 93 هزار درهم

4- القصیص

منطقه القصیص یکی از قدیمی ترین مناطق در امارت دبی است. با وجود ساختمانهای کم ارتفاع و متوسط ​​و تعدادی مجتمع مسکونی مشخص می شود. همچنین به دو منطقه مسکونی و صنعتی تقسیم می شود.

مکان و خدمات

القصیص بین دبی و شارجه واقع شده است. مرزهای آن با النهضه مشترک است. این منطقه دارای سبک زندگی سریع است که توسط امکانات و خدمات بسیاری پشتیبانی می شود ، مانند: مراکز خرید محلی ، مدارس بین المللی ، مهد کودک ها ، مساجد ، عبادتگاه ها ، موسسات آموزش رانندگی ، ایستگاه های مترو ، بانک ها و ساختمان های دولتی ، هتل ها و منطقه صنعتی القصیس

قیمت های متوسط

استودیو 26 هزار درهم است

– یک اتاق 35 هزار درهم

– دو اتاق 48 هزار درهم

سه اتاق: 64 هزار درهم

5- الرمرام

این منطقه به دلیل گسترش گیاه “الرمرام” در بیشتر مناطق امارات متحده عربی نامگذاری شده است. “ال رمرام” به دو منطقه “الرمث” و “الثمام” تقسیم می شود که شامل تعداد زیادی برج و مجتمع مسکونی لوکس است و آن را برای خانواده ها مناسب تر می کند.

مکان و خدمات

Al Remraam در Dubailand ، 15 تا 20 دقیقه از شهر گلف و مرکز خرید دبی واقع شده است. این منطقه دارای خدمات خوبی است که تمام نیازهای ساکنان آن را برآورده می کند ، مانند: مراکز خرید محلی ، رستوران ها و کافه ها ، خدمات آموزشی ، مساجد و عبادتگاه ها.

قیمت های متوسط

هزینه استودیو 38 هزار درهم است

– یک اتاق 50 هزار درهم

– دو اتاق 55 هزار درهم

سه اتاق 75 هزار درهم

6- دبی جنوبی

“جنوب دبی” یکی از مناطقی است که در اجرای چشم انداز آینده امارت شیخ محمد بن راشد آل مکتوم ، معاون رئیس جمهور ، نخست وزیر و فرمانروای دبی ایجاد شد. این منطقه شامل تعدادی خدمات پیشرفته است ، زیرا میزبان “نمایشگاه جهانی” و “شهر هوانوردی” است.

مکان و خدمات

جنوب دبی در نزدیکی فرودگاه بین المللی آل مکتوم واقع شده است. این شهر تاسیس شد تا خدمات ضروری و تفریحی را بدون نیاز به مهاجرت به شهرهای مجاور شامل شود و مهمترین این خدمات عبارتند از: مجتمع تجاری که یک منطقه آزاد است ، مراکز خرید عمده ، مراکز تجاری و سایر خدمات اجتماعی.

قیمت های متوسط

هزینه استودیو 21 هزار درهم است

– یک اتاق 28 هزار درهم

– دو اتاق 42 هزار درهم

– سه اتاق 58 هزار درهم

7- شهر تولیدی دبی (مدينة دبي للإنتاج)

شهر تولید دبی مشمول قانون سرمایه گذاری رایگان است . همچنین دارای تنوع واحدهای املاک و آپارتمانهای لوکس با امکانات ویژه است.

مکان و خدمات

شهر تولید دبی در فاصله چند دقیقه ای از نخل جمیرا و شهر ورزشی دبی واقع شده است. این شهر شامل بسیاری از امکانات و خدماتویژه است ، مانند: مراکز تجاری ، مدارس و مهد کودک های بین المللی ، مساجد و عبادتگاه ها ، هتل ها ، ایستگاه های مترو و سایر خدمات اجتماعی.

قیمت های متوسط

استودیو 26 هزار درهم است

– یک اتاق 39 هزار درهم

– دو اتاق 56 هزار درهم

– سه اتاق 69 هزار درهم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *