yq changi 27032010

معرفی بهترین فرودگاه های جهان

تصویر روز: فرودگاه چانگی سنگاپور برای اولین بار در نزدیک به یک دهه ، بالای فهرست سالانه بهترین فرودگاه های جهان جایگاه خود را از دست داد و به رتبه سوم سقوط کرد.

به گزارش تصویر روز به نقل از اتاق ایران و امارات ، فرودگاه بین المللی حمد دوحه در سال 2021 ، پس از افزایش رتبه خود در طول سالها ، در صدر جدول رتبه بندی قرار گرفت و فرودگاه دبی  در جایگاه 19  قرار گرفت.

ادوارد پلایستید ، یکی از مقامات Skytrax در یک بیانیه گفت:  “با توجه به مراکز مسافرتی در سراسر جهان ، فرودگاه بین المللی حمد به اختلال در سفر جهانی توجه نکرده و برنامه های توسعه خود را با معرفی استانداردهای ایمنی و بهداشت اضافی در فرودگاه ادامه داده است.”

این رتبه بندی بر اساس رای مشتریان در نظرسنجی رضایتمندی فرودگاه های جهانی از آگوست 2020 تا جولای 2021 انجام شده است.

قابل ذکر است که 18 ماه گذشته ، چالش برانگیزترین و از نظر مالی مشکل ترین دوره ای بود که صنعت حمل و نقل هوایی جهانی با آن روبرو بوده است و فرودگاه ها در ایجاد امن ترین محیط برای مشتریان و کارکنان خود در طول همه گیری جهانی سرمایه گذاری کرده اند.

فرودگاه دبی در رتبه نوزدهم ، فرودگاه جده در پنجاه ، فرودگاه ریاض در رتبه 58 ، ابوظبی در رتبه 84 ، بحرین در رتبه 85 قرار دارند.

از سوی دیگر ، فرودگاه استانبول به عنوان پیشرفته ترین فرودگاه انتخاب شد ، “چانگی” جایزه بهترین کارکنان فرودگاه ، “اینچئون” در سئول به عنوان امن ترین فرودگاه و “Centraer Nagoya” در ژاپن جایزه بهترین منطقه را از آن خود کردند.

Capture

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *