imani

مشتری مداری از اولویت های مهم بانک سینا است

تصویر روز: مدیر عامل بانک سینا در سفر به استان های آذربایجان شرقی و اردبیل و بازدید از شعب منطقه گفت: درکنار توسعه زنجیره شعب، گسترش خدمات غیرحضوری برای مشتریان و ارائه محصولات نوین در اولویت برنامه های توسعه ای این بانک قرار دارد.
دکتر ایمانی با حضور در جمع همکاران شعب منطقه، ضمن قدردانی از زحمات آنان در تحقق اهداف بانک و ارتقاء شاخص های عملکردی گفت: تکریم مشتری و پاسخگویی مناسب به ارباب رجوع زمینه ساز رشد و شکوفایی بانک است و رضایتمندی مشتریان حرکت رو به جلو برنامه های توسعه ای را سرعت می بخشد.
وی در ادامه بیان نمود: تداوم برنامه های توسعه ای بانک در راستای خدمات غیرحضوری برای مشتریان، مسیر را برای همسو شدن با نظام اقتصادی کشور و سلامتی هم میهنان عزیز فراهم می کند.
دکتر ایمانی با اشاره به ظرفیت ها و پتانسیل بالای منطقه در افزایش سهم بازار تاکید کرد و گفت: با استفاده از خدمات متنوع بانک و ارائه تسهیلات مناسب به بنگاه های تولیدی و ارتقاء توانایی آنان می توان به جذب منابع جدید و کمک به اشتغالزایی که یکی از اهداف ترسیم شده بانک است، دست پیدا کرد.
گفتنی است در این سفر یزدی خواه معاون شعب و مناطق و جلائی مدیر بازرسی بانک همراه مدیرعامل بودند و شعبه آیت الله کاشانی در اردبیل را افتتاح و از شعب میانه و خلخال نیز بازدید کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *