مقابله با خودروهای آلاینده در البرز

تصویر روز: سرپرست پلیس راهنمایی و رانندگی البرز: با توجه به پایداری جوی و افزایش آلاینده ها، طرح مقابله با خودروهای دودزا در این استان تشدید شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، براین اساس ورود خودروهای آلاینده و فاقد معاینه فنی به معابر درون شهری به دلیل افزایش آلایندگی در استان البرز ممنوع است.

وی از مردم خواست تا حدامکان از هر گونه فعالیتی که منجر به افزایش آلودگی هوا می شود، خودداری کنند و از خروج غیرضروری از منازل و فعالیت های طولانی یا سنگین اجتناب ورزند.

رحمتی پورافزود: خودروهایی که عمر تولید آن ها کمتر از چهارسال باشد، نیازی به معاینه فنی ندارند اما بالای چهارسال باید برگه معاینه فنی دریافت کنند.

وی گفت: با توجه به وضعیت هوای استان البرز انتظار می رود، شهروندان نسبت به انجام معاینه فنی خودروهای خود و رفع نواقص فنی آنها اقدام کنند.

سرپرست پلیس راهور البرز افزود: اکنون ۱۱ مرکز معاینه فنی خودرو در استان البرز فعال است که از این تعداد یک مرکز در شهرستان ساوجبلاغ، سه مرکز در نظرآباد و بقیه در کرج قرار دارند که مردم می توانند برای معاینه فنی خودروهای خود به این مراکز مراجعه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *