IranAir

شرایط جدید اعزام مسافران هوایی از ایران به امارات

تصویر روز: هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: براساس اطلاعیه صادر شده از سوی کشور امارات، مسافران با ملیت و اقامت این کشور و مسافران دارای ویزای توریستی «با شرایط عنوان شده» می‌توانند از ایران به امارات سفر کنند.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی “هما”، براساس این اطلاعیه، تمامی مسافران بالای ۱۲ سال در پروازهای ورودی به امارات باید قبل از پرواز اقدام به انجام آزمایش PCR در محدوده ۷۲ ساعت مانده به پرواز در یکی از مراکز تأیید شده وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ایران داشته باشند و گواهی جواب منفی تست کرونا را به زبان انگلیسی با QR کد به همراه داشته باشند.

همچنین در این اطلاعیه آمده است: نصب برنامه “COVID-۱۹ DXB Smart App” بر روی گوشی همراه مسافران قبل از انجام سفر به دبی الزامی است و از تمامی مسافران در زمان ورود به کشور امارات تست PCR گرفته می‌شود.

هواپیمایی هما اعلام کرد: داشتن بیمه‌نامه مسافرتی و بلیت رفت و برگشت برای مسافران با ویزای توریستی الزامی است. همچنین مسافرانی که دارای اقامت بیش از ۶ ماه خارج از امارات هستند باید قبل از ورود به کشور امارات با مراجعه به سایت های معرفی شده، فرم مربوطه را تکمیل کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *