download

تبدیل شرکت لقمان به بازوی اجرایی گروه مالی گردشگری 

تصویر روز: مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری لقمان اعلام کرد: سرمایه ثبتی شرکت پس از افزایش سرمایه از محل مطالبات و آورده سهامداران در 22 اردیبهشت ماه امسال از 200 میلیارد ریال به حدود 905 میلیارد ریال رسیده است.
به گزارش روابط عمومی گروه مالی گردشگری، حمید آرام گفت: نماد شرکت سرمایه گذاری لقمان از 30 خرداد ماه امسال به بازار پایه زرد منتقل شده و در حال حاضر با دامنه نوسان 3 درصد مثبت و منفی و روزانه معامله می شود.
وی افزود: با توجه به فعال بودن شرکت لقمان در بازار سرمایه، هرگونه فعل و انفعال در این بازار، سود و زیان شرکت‌های سرمایه‌گذاری در این بازار را تحت الشعاع خود قرار می‌دهد، لذا هیات مدیره و مدیران شرکت در تلاش هستند تا بازدهی بیشتری از بازدهی بازار در سال مالی 1400 کسب و سهامداران را از این موضوع منتفع کنند.
آرام با بیان اینکه بخش عمده و اصلی آن فعالیت در بازار سرمایه و سرمایه‌گذاری در اوراق بهادار است، ادامه داد: شرکت لقمان برای سال مالی جدید سه سناریو در برنامه کاری داشت و هر سه به گروه مالی گردشگری اعلام شد که در نهایت سناریوی سوم مورد تایید قرار گرفت اما شروط هر سه سناریو در برنامه راهبردی شرکت و هیات مدیره قرار دارد .
وی گفت: اخذ مجوز افزایش سرمایه شرکت سرمایه گذاری لقمان همزمان با درج نماد سال گذشته از اقدامات مهم هیات مدیره بود که در راستای برنامه‌های توسعه ای صورت پذیرفت و موضوع افزایش سرمایه‌های دیگر نیز در برنامه هیات مدیره به منظور تقویت سرمایه شرکت پس از ثبت افزایش سرمایه فعلی قرار دارد.
آرام اظهار کرد: برنامه اصلی و هدف کلی شرکت سرمایه گذاری لقمان، تبدیل شدن به بازوی اجرایی گروه مالی گردشگری در بازار سرمایه است. در این زمینه مطالعات، تهیه استراتژی‌ها و برنامه تاسیس هلدینگ خدمات بازار سرمایه و همچنین شرکت‌های سبدگردانی، مشاور سرمایه‌گذاری و تامین سرمایه صورت گرفته است.
وی افزود: همچنین اقدامات اولیه برای فراهم کردن زمینه درخواست تاسیس از جمله تغییر در ترکیب سهامداری شرکت به عنوان یکی از موانع درخواست مجوزها در بهار 1400 صورت پذیرفته است. از دیگر برنامه های شرکت برای سال جدید، علاوه بر اقدام به توسعه حوزه فعالیت در بازار سرمایه در راستای استراتژی کلان گروه مالی گردشگری، تقویت پرتفوی بورسی شرکت در بازار سهام به صورت فعال است.
آرام تصریح کرد: مهم‌ترین هدف شرکت سرمایه گذاری لقمان، توسعه شرکت در راستای برنامه های استراتژیک کلان گروه مالی گردشگری است که هیات مدیره در این زمینه بسیار مصمم است تا به سرعت به نتیجه مطلوب دست یابیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *