daftar

کاهش 70 درصدی فروش لوازم التحریر

تصویر روز: رئیس اتحادیه فروشندگان نوشت افزار و لوازم مهندسی گفت: با توجه به بسته بودن مراکز آموزشی بر اثر شیوع کرونا در کشور، فروش نوشت افزار حدود 70 درصد کاهش یافته است.

موسی فرزانیان در گفت وگو با فارس درباره وضعیت بازار لوازم التحریر گفت: متاسفانه رکود شدیدی در بازار لوازم التحریر حاکم است زیرا بعد از شیوع ویروس کرونا در کشور و بسته شدن مدارس و دانشگاه ها تقاضا برای خرید به شدت کاهش یافته است.

رئیس اتحادیه فروشندگان نوشت افزار و لوازم مهندسی افزود: از آنجا که هنوز وضعیت بازگشایی مدارس مشخص نشده است، رکود در این صنف همچنان ادامه دارد.

وی در مورد وضعیت تولید لوازم التحریر بیان داشت: تولید نیز شرایط مشابه با توزیع دارد با توجه به کاهش تقاضا، برخی تولید کنندگان شیفت های کاری خود را کاهش داده اند و یا اقدام به تعدیل نیرو کرده اند .

فرزانیان بیان داشت: بخشی از تولیدات سال گذشته بدون تقاضا در انبارها مانده است و امسال هم تولید در این بخش کمتر شده است اما با توجه به کاهش تقاضا مشکلی در تامین نیاز بازار احساس نمی شود.

وی بیان داشت: در حال حاضر فروش لوازم التحریر حدود 70 درصد کاهش یافته است و فروشندگان با 20 تا 30 درصد ظرفیت خود کار می‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *