iphone 12

قبل از خرید گوشی آیفون به این نکات توجه کنید

تصویر روز: قبل از تصمیم گرفتن به استفاده از آیفون باید نکاتی را بدانید تا با اطلاع کامل بتوانید از این گوشی استفاده کنید.
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از ایت نیوز، هنگامی که برای اولین بار از یک تلفن اندرویدی به آیفون مهاجرت می‌کنید، احتمالاً با مشکلات زیادی روبرو نخواهید شد، زیرا دستگاه‌های اپل عموماً به سهولت کاربری شهرت دارند. با این حال، قبل از تصمیم گیری برای تغییر، لازم است تفاوت‌های اصلی بین دو سیستم عامل را بدانید.

برنامه‌های داخلی در آیفون

هنگامی که برای اولین بار از آیفون استفاده می‌کنید، بسیاری از برنامه‌های اصلی اپل را خواهید یافت که از جمله محبوب‌ترین آن‌ها برنامه‌های Mail و Calendar و مرورگر Safari هستند.

ممکن است مدتی طول بکشد تا به نحوه استفاده از آن عادت کنید. با این حال، می‌توانید به جای آن از برنامه‌های سیستم عامل اندروید که در اپ استور هستند نیز استفاده کنید.

سازگاری کامل با سایر دستگاه‌های اپل

هنگام مهاجرت به آیفون برای اولین بار، اولین کاری که باید انجام دهید ایجاد Apple ID است. پس از انجام این کار، می‌توانید از اطلاعات ورود به سیستم خود در سایر دستگاه‌های Apple مانند Mac، iPad یا Apple Watch خود استفاده کنید.

مهاجرت به آیفون

با این حال، هنگام انتقال فایل‌ها بین گوشی و دستگاهی که از سیستم عامل دیگری مانند ویندوز استفاده می‌کند، کار پیچیده می‌شود، چون یا باید برنامه iCloud را بارگیری کنید یا از Google Drive استفاده کنید.

میزان مصرف باتری متفاوت است

مانند هر وسیله الکترونیکی، مصرف باتری بستگی به نحوه استفاده از آن دارد. با این حال، گوشی‌های اپل تمایل دارند ویژگی‌های داخلی را ارائه دهند که عمر باتری را در صورت عدم استفاده، ذخیره می‌کند.

بروزرسانی‌های زیاد

هنگامی که شروع به استفاده از آیفون می‌کنید، متوجه وصله‌های امنیتی گسترده و بروزرسانی نرم افزاری می‌شوید که اپل مرتباً آن‌ها را منتشر می‌کند.

گزینه‌های سفارشی سازی زیادی در iPhone وجود ندارد

در مقایسه با گوشی‌های اندرویدی، آیفون‌ها گزینه‌های سفارشی سازی زیادی در سطح سیستم ندارند، زیرا اکثر گزینه‌های سفارشی سازی در صفحه اصلی متمرکز شده اند. برای مثال می‌توانید پوشه‌هایی برای برنامه‌های خود ایجاد کنید یا طرح برنامه‌ها را تغییر دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *