
تصویر روز: شرکت بیمه تجارتنو، در راستای ارائه خدمات ارزنده و توجه ویژه به امرمشتری مداری در هشتمین اجلاس سراسری مدیریت مشتری مدار با محوریت رضایتمندی مشتری در دوران کرونا و پسا کرونا، تندیس زرین دریافت کرد.
به گزارش تصویر روز هشتمین اجلاس سراسری مدیریت مشتری مدار با محوریت رضایتمندی مشتری در دوران کرونا و پسا کرونا روز 11مهر سالجاری و در مرکز همایش های بین المللی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران و با حضور شرکت های بزرگی چون فولاد خوزستان برگزار شد.
مشتری مداری و ارائه خدمات به موقع و مناسب، همواره یکی از شعارهای اصلی شرکت بیمه تجارتنو بوده که در این سال ها، همواره به آن پایبند بوده است.
مطالب مرتبط

تایید اولین داروی درمان آلزایمر توسط استرالیا
02 خرداد 1404
دست سایتهای غیرمجاز از بلیت هواپیما کوتاه شد
02 خرداد 1404
اگر هدف آمریکا عدم غنیسازی است، توافقی در کار نیست
02 خرداد 1404
دیدگاهتان را بنویسید