solimani.1

مديرعامل سايپا هفته نيروی انتظامی را تبریک گفت

تصویر روز: مديرعامل گروه خودروسازي سايپا در پيامي فرارسيدن هفته نيروي انتظامي را به خدمتگزاران و تلاشگران عرصه امنيت و پلیس راهور کشور تبريك گفت.

متن پيام سيدجواد سليماني به شرح زير است:

بسمه تعالي

فرارسيدن هفته نيروي انتظامي را به همه خدمتگزاران عرصه امنيت جامعه به ویژه خدمتگزاران مردم در پلیس راهور تبريك و تهنيت عرض مي‌كنم.

پيشرفت، تعالي، توسعه و شكوفايي در عرصه‌هاي مختلف اقتصادي، فرهنگي، علمي و اجتماعي تنها با زيربنا قراردادن امنيت كلي جامعه محقق مي‌شود و در اين ميان نيرو‌هاي خدمتگزار نظامي و انتظامي در برقراري اين امنيت پايدار، محوري‌ترين و حياتي‌ترين نقش را بر عهده دارند.

دلاورمردان نيروي انتظامي جمهوري اسلامي با مجاهدت‌هاي مستمر خود، بستر امن زندگي و امنيت پايدار در ايران اسلامي را براي كار و فعاليت ملت ايران در جهت رشد و توسعه فراهم ساخته و تبديل به مأمن امن آحاد جامعه و لنگرگاه ايجاد ثبات و آرامش در درون مرزهاي اين سرزمين پرافتخار شده‌اند.

همكاري و همدلي دلسوزانه و مشفقانه نيروهاي خدوم انتظامي به‌ويژه در پليس راهور با صنعتگران عرصه خودروسازي به‌ويژه گروه خودروسازي سايپا در زمينه‌هاي مختلف، نمايانگر عزم و اراده اين نيرو در كمك به جريان توليد ملي و حمايت از كارگران و صنعتگران ايراني است.

اينجانب به نمايندگي از همكارانم در گروه خودروسازي سايپا ضمن گراميداشت ياد و خاطره همه شهدا و ايثارگران نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران، فرارسيدن هفته نيروي انتظامي را به همه سبزپوشان عرصه امنيت جامعه تبريك و تهنيت عرض کرده و توفيق روزافزون اين عزيزان را در خدمت به انقلاب اسلامي و ملت شهيدپرور ايران از درگاه ايزد منان مسألت دارم.

سيدجواد سليماني

مديرعامل گروه خودروسازي سايپا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *