21

پورقاسم مدیر روابط عمومی بیمه تجارت نو شد

تصویر روز: بر اساس حكم نیما نورالهی مديرعامل شركت بیمه تجارت نو، رضا پورقاسم به عنوان مشاور مدیرعامل و مدیر روابط عمومی و ارتباطات این شرکت منصوب شد.
نورالهی در این حکم با تاکید برخط و مشی های پنج گانه: برنامه ریزی و هدایت فعالیت های روابط عمومی، اقدام در برقراری درون و برون شرکتی، نظارت بر جمع آوری و تمرکز اطلاعات و اخبار مربوط به فعالیت ها، ایجاد روابط سازنده با رسانه های عمومی به منظور آگاه سازی آحاد کشور از پیشرفت های حاصله و همچنین نظارت بر تهیه و تدوین مطالب مورد نیاز جهت درج در نشریات داخلی شرکت را خواستار شد.
یکی ازمهمترین اهداف درهرسازمان ارتقاء سطح بهره وری است ونیروی انسانی درآن نقشی کلیدی و محوری ایفا می کند. درواقع، تداوم حیات سازمانی و بالندگی آن به زمینه هایی چون خلاقیت، نوآوری بستگی دارد که تحقق چنین شرایطی به علل وعوامل گوناگونی بستگی دارد که از جمله مهمترین این عوامل جایگاه و نقش نیروی انسانی درسازمان است. امید است مدیریت جدید روابط عمومی این شرکت درمسیر تحقق اهداف خود وهمچنین در راستای پیشبرد اهداف عالی روابط عمومی صنعت بیمه گام‌های موثرتری را بردارد.
پایگاه خبری تصویرروز این انتصاب بجا و شایسته را تبریک و تهنیت عرض نموده ، ازدرگاه خداوند تبارک و تعالی برای وی موفقیت و سرافرازی مسالت می نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *