cc0e9a4e bd3b 4dc5 afe1 1c8

بیمه «تجارت نو» حامی ورزش اول کشور

تصویر روز: مراسم تجلیل ازعلی اکبر یوسفی قهرمان کشتی فرنگی جهان با حضور ولی زاده معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان بابل، نیما نورالهی مدیرعامل بیمه تجارت نو و همچنین جمعی ازمسئولین شهرستان بابل و اقشار مختلف مردم ورزش دوست این شهرستان برگزارشد ودر پایان این مراسم یک دستگاه خودروی پژو پارس درراستای مسئولیت‌های اجتماعی از طرف شرکت بیمه تجارت نو به این قهرمان اهدا شد.
به گزارش تصویر روز بقاء و طول عمر شرکت های بزرگ و کوچک ضمن رقابت در بازار رقابتی، بسته به داشتن یک برنامه جامع در راستای سودآوری برای صاحبان سهام این شرکت وهمچنین در نظر گرفتن مناقع جامعه می باشد. واژه مسئولیت اجتماعی شرکت ها به ظهوریک جنبش اشاره دارد که به دنبال وارد کردن فاکتورهای محیطی و اجتماعی در تصمیمات تجاری شرکت ها با هدف افزایش عملکرد اجتماعی و محیطی در کنار ابعاد اقتصادی است، به گونه ای که برای واحد تجاری، جامعه و محیط مفید باشد.
شرکت بیمه تجارت نو از ابتدای تأسیس خود، با رویکرد مسئولیت اجتماعی، فعالیت ها واقدامات متنوعی در جهت توسعه جامعه انجام داده است. نگاه مدیران این شرکت بیمه ای توسعه اقتصادی همسو با توسعه جامعه محلی و همچنین اثرگذاری مثبت اجتماعی بوده است.
بیمه تجارت نو را می توان یکی از موفق ترین ها درعمل به مسئولیت های اجتماعی نام برد. این مجموعه به جد، پیگیر وظایف اجتماعی خود در حوزه های ورزش، توسعه پایدار، محیط زیست، آموزش و خیریه و کمک مناطق محروم می باشد. این شرکت به عنوان یک بنگاه اقتصادی،ازآن دست سازمان هایی است، که اگر بتواند به مسئولیت اجتماعی خود به عنوان یک وظیفه بنگرد وبه تعهدات خود درقبال جامعه و مردمی که علّت بقا آن هست پایبند باشد، بسیاری از کاستی های جامعه درعرصه های مختلف فرهنگی، ورزشی ،اجتماعی و… را مرتفع می نماید.
بیمه تجارت نو با تمرکز بر ورزش اول کشور، به خوبی از پس این مسئولیت برآمده و نشان داده است که می توان، با حمایت از فعالیت ها و رویدادهای مهم ورزشی کشور، قدم های تاثیرگذاری در جهت بالابردن کیفیت فعالیت های اجتماعی بردارد. حمایت از ازعلی اکبر یوسفی قهرمان ملی پوش کشتی کشورمان در مسابقات کشتی قهرمانی جهان 2021 نروژ که با اتکا و بهره گیری از ظرفیت مربیان ایرانی محقق شد درهمین راستا صورت گرفته است . به گزارش تصویر روز این روزها که تب کشتی همه جا را فراگرفته است زمان مناسبی است تا باردیگرازاین شرکت خوب بیمه ای به عنوان حامی ورزش اول کشور یادی کنیم.
در پایان لازم به ذکراست علی اکبریوسفی پور نماینده سنگین وزن کشتی فرنگی ایران با کسب مدال تاریخی طلای جهان در سنگین وزن، برای نخستین بار در تاریخ کشتی فرنگی ایران به مدال طلای جهان رسید. یوسفی با صعود به فینال و با کسب مدال طلا در میادین بین‌المللی برای ایران افتخار آفرینی کرد و به پاس قدردانی از این مدال‌آور،شرکت بیمه تجارت‌نو طی مراسمی یک دستگاه پژو پرشیا به این قهرمان ارزنده کشوراهدا کرد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *