دیدار معاون بانک ایران زمین با مسئولین شهرداری رشت

shomall

تصویر روز: در راستای همکاری دو جانبه بانک ایران زمین و سازمان حمل و از شهرداری شهرستان رشت معاونت فناوری اطلاعات بانک ایران زمین، با مسئولین سازمان حمل و نقل شهرداری رشت دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی در این جلسه که با حضور فرهاد اینالویی معاونت فناوری اطلاعات بانک ایران زمین، فرهاد وکیلیان مدیر عامل شرکت سابین تجارت آریا و محمدجواد انوجی مدیر امور شعب منطقه گیلان بانک ایران زمین و مهندس محبتی ریاست سازمان حمل و نقل شهرداری رشت و مهندس خیابانی معاونت حمل و نقل و امور زیر بنایی شهرداری این شهرستان برگزار شد، اینالویی به اختصار از رویکرد و ظرفیت های بانک ایران زمین در حوزه دیجیتال و شبکه پرداخت هوشمند اشاره کرد و از انتخاب شهر رشت به دلیل وجود پتانسیل و قابلیت های توریستی و فرهنگی جهت انجام همکاری مشترک ابراز خرسندی کرد.
در ادامه جلسه مدیر عامل شرکت سابین تجارت آریا در راستای بالا بردن سطح همکاری از افزایش تعداد دستگاه های منصوبه بر روی خودرو های حمل و نقل شهری از 300 دستگاه به 1000 دستگاه خبر داد و خاطر نشان کرد این حداقل توانایی این شرکت جهت ارائه خدمات می باشد.
انوجی در این جلسه مراتب حمایت و آمادگی شعب این منطقه را در انجام این همکاری اعلام کرد و اظهار امیدواری کرد انجام پایلوت این پروژه در گیلان الگوی مناسبی جهت پیاده سازی در سایر مناطق باشد.
در ادامه جلسه رییس سازمان حمل و نقل و معاونت حمل و نقل و امور زیر بنایی شهرداری رشت اعلام آمادگی شهرداری را جهت بهره برداری از ایستگاه های ناوگان اتوبوسرانی این شهرستان به عنوان پایگاه شعب دیجیتال 24*7 بانک بیان نموده و با توجه به فقدان شبکه هوشمند ایستگاه های حمل و نقل شهری از سرمایه گذاری و همکاری بانک ایران زمین و شرکت سابین تجارت آریا استقبال کردند.
در پایان تفاهم نامه ای در راستای همکاری های مورد توافق طرفین منعقد گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *