rezaei.3

این دولت تحریم‌های خارجی را برمی دارد

تصویر روز: محسن رضایی گفت: مشکل ما تحریم‌های داخلی است ولی این دولت تحریم‌های ظالمانه خارجی را هم بر خواهد داشت.
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، محسن رضایی معاون اقتصادی رئیس‌جمهور در بازدید از شهرک صنعتی شماره ۲ اهواز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شهرک‌های صنعتی خط مقدم تولید ملی هستند و اشتغال و سرمایه‌گذاری از این شهرک‌ها آغاز می‌شود.

رضایی با اشاره به مشکلاتی که شهرک‌های صنعتی با آن مواجه شده‌اند، بیان کرد: مسائلی مثل تسهیلات و مطالبات بانکی، مالیات و تأمین مواد اولیه از مشکلات شهرک‌های صنعتی به شمار می‌رود که برای شناسایی دقیق آنها برنامه داریم.

وی با اشاره به اینکه امروز مشکل جدی کشور وجود تحریم‌های داخلی است، تصریح کرد: این دولت تحریم‌های ظالمانه خارجی را هم بر خواهد داشت؛ البته مذاکرات ایران جدی است ولی قاطعانه می گویم که از تحریم‌های خارجی مهم‌تر، وجود تحریم‌های داخلی بوده که کارآفرینان و کشاورزان را قفل کرده است.

رضایی با بیان اینکه محیط کسب‌وکار ایران رتبه خوبی ندارد، گفت: تمام غم ما در این دولت این است که بستر جهش تولید و اقتصاد ملی را فراهم و محیط مناسبی را نیز درست کنیم تا کارآفرینان کشور با همه ظرفیت فکری، خلاقیت و نوآوری بتوانند تولید ملی را جهش دهند؛ زیرا اینجا واحدهای صنعتی خوبی وجود دارد که در حال بررسی مشکلات آن‌ها هستیم و مسائلشان را پیگیری خواهیم کرد.

وی در خصوص برنامه دولت برای برگشت به تولید واحدهای راکد گفت: جزو اولین اولویت‌های ما این است که فعلاً واحدهایی که بخش زیادی از مسیر تولید را پیش برده‌اند، فعال کنیم اما واحدهایی را که نیمه تعطیل هستند و هم آن‌هایی که در حال بهره‌برداری هستند را می‌توان فعال کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *