whatsap.4

اجرای واتساپ در تبلت «آی پد» فراهم شد

تصویر روز: پیام رسان واتساپ در حال توسعه نسخه جدیدی از این پلتفرم است تا با سیستم عامل تبلت های آیپد اپل سازگار باشد.
پیام رسان واتساپ یکی از پلتفرم‌های محبوب بین کاربران است و افراد در سراسر دنیا از این پیام رسان که قابلیت برقراری تماس صوتی و تصویری را دارد، استفاده می‌کنند. فیسبوک که شرکت مادر این پیام رسان است، این پلتفرم را برای سیستم عامل‌های مختلف و در نسخه وب عرضه کرده، اما کاربران iPad نمی‌توانند از اپلیکیشن این پیام رسان استفاده کنند.

اکنون پیام رسان محبوب واتساپ برای توسعه برنامه جدید خود برای استفاده کاربران در iPad به نرم افزار Mac Catalyst متوسل شده است، به طوری که توسعه دهندگان واتساپ می‌توانند همان برنامه همیشگی واتساپ را بر روی دستگاه‌های Mac و آیپد، بدون نیاز به نوشتن کد سفارشی برای دستگاه‌های اپل اجرا کنند. علاوه بر این، با عرضه نسخه جدید واتساپ برای دستگاه‌های مک، کاربران می‌توانند بدون متصل بودن گوشی‌های هوشمند خود به اینترنت، از نسخه وب واتساپ در مک بوک‌های خودشان استفاده کنند.

رابط کاربری متناسب‌
رابط کاربری واتساپ در آیپد و مک شبیه به یکدیگر خواهد بود، اما در نهایت این رابط با ابعاد صفحه نمایش بزرگ رایانه‌های اپل سازگاری بیشتری خواهد داشت. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از العالم؛ اجرای واتساپ بر روی آیپد یکی از مزیت‌هایی است که کاربران همواره درخواست آن را داشته اند و تاکنون پاسخ روشنی از واتساپ یا اپل دریافت نکرده بودند، اما به نظر می‌رسد بالاخره اپل راه را برای ارائه این قابلیت باز کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *