حضور فعال بیمه تعاون در مناقصات سازمانی

asadi

تصویر روز: مدیر مالی بیمه تعاون با اشاره به اینکه در مجمع عمومی فوق‌العاده که در 24 مرداد ماه برگزار شد، بنا بر افزایش سرمایه از 1500 میلیارد به 5 هزار میلیارد ریال شد، از اتمام جذب افزایش سرمایه تا پایان آذرماه خبر داد.
به گزارش تصویر روز مسلم اسدی، با اعلام اینکه مجمع فوق العاده افزایش سرمایه با حضور 73 درصدی سهامداران اجرایی شد اعلام داشت: پذیره نویسی سهام از تاریخ 9 شهریور انجام شده که در مهلت 60 روزه نیز در تاریخ 7 آبان ماه پایان پیدا می کند.
وی ادامه داد: تا کنون نیز استقبال خوبی از دوره حق تقدم از سوی سرمایه گذاران صورت گرفته است با اینحال پس از اتمام دوره به مدت یک ماه پذیره نویسی عمومی صورت خواهد گرفت و نهایتاً تا 15 آذرماه سرمایه ثبتی محقق شده و فرایند امور ثبتی آن انجام خواهد شد.
اسدی اضافه کرد: اگر تا بهمن ماه فرایند اداری افزایش سرمایه خاتمه پیدا کند، نسبت توانگری مالی شرکت بیمه تعاون نیز در سال 1401 افزایش پیدا خواهد کرد.
مدیر مالی شرکت بیمه تعاون همچنین تصریح کرد: با توجه به آنکه بیمه گزاران عمده برای محک بیمه گر به سرمایه شرکت نگاه می کنند این مهم می تواند به عنوان یک نکته مثبت برای شرکت تلقی شده و سبب افزایش فروش و افزایش توانگری بالاتر در سال آینده شود.
وی افزود: از دیگر نکات قابل توجه برای افزایش سرمایه ثبتی صورت گرفته می توان به بالاتر رفتن قدرت ریسک اشاره کرد که امکان محدودیت فروش و یا واگذاری آن را به مراتب کاهش داده و در نتیجه موجب شکوفایی و سودآوری و افزایش پورتفوری شرکت می شود.
اسدی در ادامه گفت: همچنین می توان به رقابت پذیرتر شدن شرکت در مقایسه با سایر شرکت های بیمه ای اشاره داشت و از دیگر نقاط قوت آن ورود به فاز تکمیلی ساختمان نیمه کاره مرکزی شرکت خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *