fatah.3

خرید لوازم خانگی برای زلزله زدگان هرمزگانی

تصویر روز: با دستور رئیس بنیاد مستضعفان، این بنیاد با تخصیص اعتباری ۱۰ میلیارد تومانی، هزینه خرید ۸ قلم لوازم خانگی آسیب دیده مددجویان کمیته امداد در زلزله هرمزگان را عهده‌دار شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما از روابط عمومی بنیاد مستضعفان، به دنبال وقوع زلزله اخیر در استان هرمزگان و درخواست رئیس کمیته امداد از بنیاد مستضعفان برای جبران خسارت وارده به خانواده‌های محروم تحت پوشش کمیته امداد، سید پرویز فتاح دستور پرداخت ۱۰ میلیارد تومان را برای تامین لوازم ضروری منازل آسیب دیده خانواده‌های محروم تحت پوشش این کمیته را صادر کرد.

با دستور سید پرویز فتاح، بنیاد مستضعفان با تخصیص اعتباری ۱۰ میلیارد تومانی، تامین ۲۴۰۰ بسته بهداشتی و معیشتی و ۸ قلم از لوازم ضروری منزل آسیب دیده در زلزله اخیر را عهده دار شد.

بر اساس این گزارش، با توجه به مکاتبات صورت گرفته و نیاز خانواده‌های محروم آسیب دیده در این زلزله، بنیاد مستضعفان هزینه تامین اقلامی همچون کولر، یخچال، تلویزیون، بخاری، منبع آب ۱۰۰۰ لیتری، آبگرمکن، اجاق گاز و پتو را در اختیار کمیته امداد قرار داد تا این اقلام توسط کمیته امداد میان خانواده‌های محروم در شهرستان‌های زلزله زده استان هرمزگان توزیع شود.

پیش از این نیز رئیس بنیاد مستضعفان در تماس تلفنی با استاندار هرمزگان، از تامین سیمان رایگان برای بازسازی مناطق زلزله زده این استان توسط این بنیاد خبر داده بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *