در مورد دستگاههای برش بیشتر بدانید

مزایای دستگاه CNC

دستگاه CNC با ورود به بخش های مختلف موفق به ایجاد تغییرات زیادی شده است. سرعت و دقت بالای خدمات برش لیزری با استفاده از دستگاه CNC باعث شده تا بسیاری از صنایع از آن استفاده کنند. از جمله مزایایی که دستگاه برش لیزر به ما ارائه می دهد موارد زیر است:

  • خطای انسانی به میزان قابل توجهی کاهش می یابد. زیرا دستگاه CNC یک دستگاه برنامه ریزی شده است.

دستگاه این دستگاه دارای تیر قطر بسیار کم است و می تواند قطعه را با دقت بالایی برش دهد.

  • سطح قطعه بریده شده توسط این دستگاه تمیز و صاف خواهد بود.

نوشته شده هیچ اثر سوختگی روی قطعه بریده شده وجود نخواهد داشت.

. هیچ محدودیتی در شکل قطعه وجود ندارد و هر شکل پیچیده ای بنا به درخواست مشتری قابل تولید است.

دستگاه تکرارپذیری این دستگاه بالاست.

تولید زمان تولید کاهش یافته و در زمان صرفه جویی می شود. سرعت برش لیزر نسبت به ماشین کاری و موزاییک کاری بیشتر است و در برش لیزری قطعات صاف تری به دست می آید.

بر قطعه بریده شده از کیفیت بالایی برخوردار خواهد بود.

. بهره وری و راندمان تولید را افزایش می دهد.

  • مواد مختلف را می توان با دستگاه برش CNC برش داد و در تولید انعطاف پذیری بالایی دارد.

انسانی نیروی انسانی مورد نیاز برای تولید کاهش یافته و نیازی به نظارت مستمر بر کارکنان نیست.

  • نظارت بسیار ساده و آسان است.

دستگاه برش لیزر CN CNC نسبت به دستگاه های سنتی ایمنی بالاتری دارد.

نرم افزار هوشمند کنترلر هوشمند می تواند به تنهایی دستگاه را کنترل کند.

دستگاه این دستگاه آلودگی صوتی ایجاد نمی کند. آلودگی صوتی در روش های دیگری اتفاق می افتد اما با استفاده از خدمات برش لیزری صدا بسیار کم خواهد بود.

قیمت برش لیزری پلکسی  را در سایت کلاژ ببینید.

خدمات برش لیزری

استفاده از دستگاه مربوط به هدف و محصولات کارگاه یا کارخانه می باشد. آنها از دستگاه های CNC و خدمات برش لیزری در سه حوزه اصلی استفاده می کنند:

حکاکی روی مواد مختلف: حکاکی به ظرافت و دقت بالایی نیاز دارد. بنابراین حکاکی باید با استفاده از ماشین آلات دقیق مانند دستگاه برش لیزری که توسط برنامه های کامپیوتری کنترل می شود انجام شود. حکاکی بر روی موادی مانند سنگ، سرامیک، فلز، شیشه، چوب و پلاستیک انجام می شود، اما حکاکی روی چوب و فلزات رایج تر است. در ساخت لوازم تزئینی، قطعات، تجهیزات پزشکی و بسیاری از موارد حکاکی استفاده می شود. در حکاکی کاتر لیزر قسمتی از سطح قطعه را بریده و نرم افزار عمق حکاکی را مشخص می کند.

برش: دستگاه برش لیزری پلکسی می تواند مواد مختلف را برش دهد. برای برش از ماشین های قوی تری استفاده می شود. دستگاه فرز نمونه بارز یک دستگاه قدرتمند است و در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. نحوه برش در تولید قطعات صنایع و کارخانجات مختلف بسیار مهم است. بنابراین اکثر صنایع از ماشین آلات فرز استفاده می کنند. زیرا با این دستگاه نیازی به صافکاری یا کارهای وقت گیر دیگر نیست.

حفاری و مته کاری: مته و مته مورد استفاده در دستگاه اندازه سوراخ را تعیین می کند. دستگاه های برش لیزری را می توان برای پانچ در صنعت هوافضا و در ساخت قطعات الکترونیکی استفاده کرد.

کاربرد خدمات برش لیزر CNC در صنایع مختلف

صنعت هوانوردی

مهندسان نباید در تولید هواپیما اشتباه کنند. زیرا کوچکترین اشتباهی می تواند جان مسافران را به خطر بیندازد. در این بخش از دستگاه برش لیزر CNC برای اتصالات منیفولد، بدنه آیرودینامیک، پوسته، آنتن و اتصالات الکتریکی الکترونیکی استفاده می شود.

صنعت حمل و نقل

بیشتر قطعات برش خورده در صنعت هواپیماسازی در صنعت خودروسازی نیز استفاده می شود. زیرا همانند صنعت هوانوردی قطعات مورد استفاده در خودروسازی باید از استحکام بالایی برخوردار باشند. از ماشین های CNC در کشتی ها، قطارهای باری و غیره استفاده می شود. در ساخت و ساز استفاده می شود.

صنعت پزشکی

در این بخش بسیاری از قطعات مورد نیاز برای ساخت ابزار پزشکی در دستگاه های CNC ساخته می شود. ایمپلنت ها، قطعات MRI، قطعات دستگاه ارتودنسی، قطعات الکترونیکی و سایر تجهیزات پزشکی نمونه هایی از قطعاتی هستند که می توان با استفاده از دستگاه برش لیزری تولید کرد. مهندسان می توانند قبل از انجام برش و تصحیح هر گونه خطا، تجهیزات را به صورت سه بعدی روی رایانه مشاهده کنند.

صنعت نفت و گاز

این صنعت به قطعات برش بسیار دقیق نیاز دارد. زیرا در صورت معیوب بودن قطعات بریده شده ممکن است نشتی ایجاد شود و خطراتی ایجاد کند. دستگاه برش لیزر برای ساخت پیستون، شیر، سیلندر و سایر قطعات مورد نیاز در صنعت نفت و گاز استفاده می شود.

صنایع نظامی و دفاعی

قطعات مورد نیاز این صنایع ممکن است مشابه قطعات تولید شده در پتروشیمی و پزشکی باشد.

صنعت الکترونیک

قطعات و قطعات الکترونیکی که از تداخل الکتریکی دستگاه های ارتباطی جلوگیری می کنند در این صنعت کاربرد فراوانی دارند. گیره لیسیس را می توان در تولید سپر امواج رادیویی و عایق الکترونیکی استفاده کرد.

صنعت دریایی

در بخش دریانوردی باید تجهیزات و قطعاتی تولید شود که در برابر آب و محیط مرطوب مقاوم بوده و فرسوده نشوند. با استفاده از خدمات برش لیزری می توان از اجزای موتور برای تولید پروانه موتور استفاده کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *